Klette Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har prøvd pc105, pc104, pc103, pc102 og pc101 - ingen funka... Har Logitech Cordless Digital keyboard Lenke til kommentar
kvest Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Prøvd driverne som fulgte med? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 følger det med linux driver? hmmm Må se å finne cden da. :wink: Lenke til kommentar
negativecreep Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg bruker.. Option "XkbModel" "pc105" Option "XkbLayout" "no" ..og det fungerer fint her (det er xfree vi prater om ikke sant?). Hvis du bruker Gentoo og XFree versjon 4.3, så var det også et problem med at bla.a. tidle tasten ikke fungerte. Tror det var under -r3 ebuilden. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Sjekk http://www.xfree86.org/current/XKB-Config2.html 'Logicordless' er egen variant. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg bruker.. Option "XkbModel" "pc105" Option "XkbLayout" "no" ..og det fungerer fint her (det er xfree vi prater om ikke sant?). Hvis du bruker Gentoo og XFree versjon 4.3, så var det også et problem med at bla.a. tidle tasten ikke fungerte. Tror det var under -r3 ebuilden. KOmmet noen fix eller? Har ikke lyst til å downgrade : Lenke til kommentar
negativecreep Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hm.. hvis du mener downgrade som i fra 4.3 til 4.2 så er ikke det nødvendig; kun ned til 4.3.0-r2 (og det ser ut som dette også er den eneste stabile i portage for øyeblikket). Mulig det er fikset i r3 nå, men den er maskert så hvis du vil teste ut må du kommentere ut den aktuelle linjen i '/usr/portage/profiles/package.mask'. R2 fungerer forøvrig veldig bra for meg . http://article.gmane.org/gmane.linux.gentoo.devel/8905 Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hvis du bruker Konsole (altså KDE sin konsole), så prøv å endre keyboardlayout fra xterm til vt100 under settings på konsole. Lenke til kommentar
torbj0rn Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Option "XkbVariant" "nodeadkeys" gjorde susen for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå