SumFortyOne Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei. Slo på ps3 for litt siden for å spille MW2, dukket opp en ny oppdatering, lasta ned den. Nå funker ikke online til meg. Bruker laaaaaang tid på å finne noe jeg kan joine, så tar det 2 sec før hele PS henger seg helt opp når jeg endelig har joinet. Samme skjer hver gang. Noe galt med oppdateringen? Lenke til kommentar
adyton Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Må være det, samme skjer hos meg... Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) hmm, får vente på ny oppdatering da... (beklager feilposting) Endret 29. januar 2010 av GjøranJ Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jepp, som jeg sa i den andre gigantiske mw2-tråden. Har akkurat samme problem. Ser det er flere andre som sier det samme også. Men har ikke hørt noe fra IW enda. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Samme skjedde her. Begynte å bli redd for at det var noe i veien med CD'en eller PS3'en min når spillet fryste med en gang jeg kom inn i en match Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Må si dette her var en helt utrolig oppdatering=D 2 sec med heftig gameplay, før maskinen må restartes... Håper det kommer en fiks snart (har nesten aldri mulighet til å spille, så litt usrt at det faktisk ikke fungerer når jeg endlig får satt meg ned) Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Samme skjedde her. Begynte å bli redd for at det var noe i veien med CD'en eller PS3'en min når spillet fryste med en gang jeg kom inn i en match Samme skjedde med meg! Lenke til kommentar
koffa Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Dette er jo helt latterlig! I likhet med noen av dere har jeg lite tid til spilling, og når jeg endelig har tid er det en møkka-update som gjør at dritten henger seg!! Det samme har skjedd med flere av vennene mine. Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Gjerne si ifra her når noen vet at det fugerer igjen Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Brutter'n satt å spilte MW2 en stund tidligere i dag, virket ikke som han hadde noe problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det er ekstra mykje lagg etter oppdateringa. Den må skifte host fleire gongar og so dett eg ut fleire gangar Lenke til kommentar
koffa Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det virker som det funker igjen for meg nå, men jeg prøvde bare 10 min istad. Alt var som det skulle. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Samme skjedde her. Begynte å bli redd for at det var noe i veien med CD'en eller PS3'en min når spillet fryste med en gang jeg kom inn i en match Jeg tenkte akkurat det samme som deg når det skjedde Det har skjedd 4-5 ganger siden oppdateringen. Sjukt irriterende. Lenke til kommentar
halo2k Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det virker i alle fall nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå