Gå til innhold

[PC] Battlefield: Bad Company 2. Når du vil spille sammen med andre.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nick: Jevrio

Kjedelig å spille alene, add gjerne. Er i level 5 eller 6 ikke store greier, men misliker dårlig opplevelse av spillet da jeg må spille med low-med grafikk og 720p for å få brukbar fps..

Huffda :(

Det er kjipt om man må spille med alt på low og det fortsatt ikke flyter.

Jeg spiller med omtrent alt på low for å få max fps, maskinen min er noe utdatert så den freser ikke lengere unna på de mest krevende spillene...

Har bare en Q6600 og et 8800 GTX...

Lenke til kommentar

Kjedelig å spille alene, add gjerne. Er i level 5 eller 6 ikke store greier, men misliker dårlig opplevelse av spillet da jeg må spille med low-med grafikk og 720p for å få brukbar fps..

Jeg spiller med omtrent alt på low for å få max fps, maskinen min er noe utdatert så den freser ikke lengere unna på de mest krevende spillene...

Intel E8500 @ 3,16 GHz og XFX 9800GTX+ 512MB her.

Lenke til kommentar

Intel E8500 @ 3,16 GHz og XFX 9800GTX+ 512MB her.

Rart å se at folk med ellers god hardware sliter med å få dette spillet til å kjøre glatt. Har en kompis med en quad-kjerna i5 og et av de nyere geforce-kortene til et par tusen kroner som også sliter med å få dette til å flyte på høyere innstillinger. Jeg har måttet endre config-filene manuelt for å få det til å fungere optimalt for meg, og bryr meg lite om at spillet ser jævlig ut.. Det viktigste er at det flyter 100% og at man ikke får mindre hickups som forhindrer optimal opplevelse.

Velvel... Legger dere til på steam/i spillet så snakkes vi i kveld? =)

Lenke til kommentar

Er eg den einaste som ikkje brukar rifle når eg er recon :dontgetit: ?

På Isla inocentes, både defender og attacker, ligger eg som oftast i topp 3 på scoreboard, med positiv K/D, og mange M-com pins og slikt. Alt takka vere C4, Nesostead 2000, motion sensors og teamwork.

Lenke til kommentar

Er gjerne med på noen runder i kveld om noen skulle ønske det. Hardcore er et must.

Spiller mest som Medic/Engineer eller Assault for øyeblikket, ettersom jeg prøver å unlocke alt.

Har ikke Teamspeak, men det kan da installeres om ikke Steam-voicechatten eller Skype er tilstrekkelig.

SteamID: baronblod2006 (I know)

BFBC2ID: Nero Claudius

Epic runde i kveld med Mr. Graves. Vi trenger et par til neste gang vi skal game. :) Moro når man finner folk på samme nivå både sosialt (trivelig kar å prate med) og som er like LOCO i spillestilen ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...