TheCatIsALie Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nick: Jevrio Kjedelig å spille alene, add gjerne. Er i level 5 eller 6 ikke store greier, men misliker dårlig opplevelse av spillet da jeg må spille med low-med grafikk og 720p for å få brukbar fps.. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nick: Jevrio Kjedelig å spille alene, add gjerne. Er i level 5 eller 6 ikke store greier, men misliker dårlig opplevelse av spillet da jeg må spille med low-med grafikk og 720p for å få brukbar fps.. Huffda Det er kjipt om man må spille med alt på low og det fortsatt ikke flyter. Jeg spiller med omtrent alt på low for å få max fps, maskinen min er noe utdatert så den freser ikke lengere unna på de mest krevende spillene... Har bare en Q6600 og et 8800 GTX... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nick: Jevrio Kjedelig å spille alene, add gjerne. Er i level 5 eller 6 ikke store greier, men misliker dårlig opplevelse av spillet da jeg må spille med low-med grafikk og 720p for å få brukbar fps.. Huffda Det er kjipt om man må spille med alt på low og det fortsatt ikke flyter. Jeg spiller med omtrent alt på low for å få max fps, maskinen min er noe utdatert så den freser ikke lengere unna på de mest krevende spillene... Har bare en Q6600 og et 8800 GTX... Intel E8500 @ 3,16 GHz og XFX 9800GTX+ 512MB her. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nick: Jevrio Kjedelig å spille alene, add gjerne. Er i level 5 eller 6 ikke store greier, men misliker dårlig opplevelse av spillet da jeg må spille med low-med grafikk og 720p for å få brukbar fps.. Huffda Det er kjipt om man må spille med alt på low og det fortsatt ikke flyter. Jeg spiller med omtrent alt på low for å få max fps, maskinen min er noe utdatert så den freser ikke lengere unna på de mest krevende spillene... Har bare en Q6600 og et 8800 GTX... Intel E8500 @ 3,16 GHz og XFX 9800GTX+ 512MB her. Rart å se at folk med ellers god hardware sliter med å få dette spillet til å kjøre glatt. Har en kompis med en quad-kjerna i5 og et av de nyere geforce-kortene til et par tusen kroner som også sliter med å få dette til å flyte på høyere innstillinger. Jeg har måttet endre config-filene manuelt for å få det til å fungere optimalt for meg, og bryr meg lite om at spillet ser jævlig ut.. Det viktigste er at det flyter 100% og at man ikke får mindre hickups som forhindrer optimal opplevelse. Velvel... Legger dere til på steam/i spillet så snakkes vi i kveld? =) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Men, tror kompisen din har noe bugga PC.. Jeg skal kjøpe i5 750 og 5770 1GB etter bursdagen min, og da SKAL det nemlig flyte! Omtrent er ikke noe alternativ. Endret 25. juli 2017 av Dysfunctional Innlegget er anonymisert av administrator Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er eg den einaste som ikkje brukar rifle når eg er recon ? På Isla inocentes, både defender og attacker, ligger eg som oftast i topp 3 på scoreboard, med positiv K/D, og mange M-com pins og slikt. Alt takka vere C4, Nesostead 2000, motion sensors og teamwork. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 La deg til nicoloco, håper det var riktig person iallefall Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 La deg til nicoloco, håper det var riktig person iallefall Legg meg til på steam. nicoloco Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=108919&st=0&p=2188955entry2188955 Gratis voip server Nokon som blir med dit? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=108919&st=0&p=2188955entry2188955 Gratis voip server Nokon som blir med dit? har teamspeak 3 server Legg meg til på steam: nicoloco Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er gjerne med på noen runder i kveld om noen skulle ønske det. Hardcore er et must. Spiller mest som Medic/Engineer eller Assault for øyeblikket, ettersom jeg prøver å unlocke alt. Har ikke Teamspeak, men det kan da installeres om ikke Steam-voicechatten eller Skype er tilstrekkelig. SteamID: baronblod2006 (I know) BFBC2ID: Nero Claudius Epic runde i kveld med Mr. Graves. Vi trenger et par til neste gang vi skal game. Moro når man finner folk på samme nivå både sosialt (trivelig kar å prate med) og som er like LOCO i spillestilen Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noen som er med på litt sosial gaming i kveld? TS3 og rush hardcore Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Jeg er med! Er en stund siden jeg har spilt bc2 på pc så er litt rusten.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kan bli med på noen runder. Bare jeg slipper eksplosiv spam og cheatere Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 ja sleng meg til på steam da vel NicoLoco Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noen som er med i kveld da? Nic|Loco er nicket i spillet, steam er NicoLoco Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 kan godt adde meg for jeg har ingen å spille med =\ Icedragon520 spiller alt untatt wookie Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Gjerne add meg på listen: Footawook Spiller medic og assault (innimellom engineer). Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Her var det mye liv ja! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 vel, problemet er at du ikke kan ha mer enn 20 friends i lista, noe som er helt på tryne fra EA sin side. og da fyller du den fort opp med å se gjennom de innleggene som allerede er skrevet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå