Gå til innhold

[PC] Battlefield: Bad Company 2. Når du vil spille sammen med andre.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens. Legg meg til som venn om du trenger noen å spille med. Er drittlei av å gjøre ting solo i spillet, og alle de hersens kompisene mine som spiller det jævla spillet spiller enten KUN på natta eller har gått over til APB....

 

Jeg er ikke lei av BC2 ennå, og trenger skilla folk som vil være med å spille. Gjerne squad rush-matcher. :)

 

Hadde jo vært moro å spilt i en klan. Er ikke så halvgærn pris for serverleie...... :) Spillet er jo et utmerket konkurransespill til tross for at det er leveling i spillet.

Endret av nicoloco
Lenke til kommentar

Har drevet og addet folk som bare det, men ikke fått noen flere "venner" i BC2 av den grunn..

 

Sleng meg til, så gamer vi i kveld :)

 

Nic|Loco :) Om du ikke finner meg der så er det nicoloco på steam... Heter Nic|Loco i spillet for at | blir en sånn kul blink i spillet, og for at NicoLoco-soldaten min har eeeeelendige stats. :p

Lenke til kommentar

Er gjerne med på noen runder i kveld om noen skulle ønske det. Hardcore er et must.

Spiller mest som Medic/Engineer eller Assault for øyeblikket, ettersom jeg prøver å unlocke alt.

Har ikke Teamspeak, men det kan da installeres om ikke Steam-voicechatten eller Skype er tilstrekkelig.

 

SteamID: baronblod2006 (I know)

BFBC2ID: Nero Claudius

Lenke til kommentar

Er gjerne med på noen runder i kveld om noen skulle ønske det. Hardcore er et must.

Spiller mest som Medic/Engineer eller Assault for øyeblikket, ettersom jeg prøver å unlocke alt.

Har ikke Teamspeak, men det kan da installeres om ikke Steam-voicechatten eller Skype er tilstrekkelig.

 

SteamID: baronblod2006 (I know)

BFBC2ID: Nero Claudius

kult! Da har vi en deal! :) Jeg slenger deg til i vennelisten på Steam

Lenke til kommentar

HenrikY0

 

0=null btw

 

[sv3tt] er clantag, bare å adde.

 

Spiller så og si bare på TV 23 (Arica Harbor 24/7, HC rush).

 

For det meste recon men har begynt smålig med assault for å få ting unlocket :)

Vent... Så du spiller Arica Harbor konstant? :) Damn.... Jeg som trodde jeg var sær for at jeg ikke liker Atacama Desert siden det er nytt. :p Sleng deg med i kveld da, men stikker du så snart det ikke er Arica Harbor så blir det jo litt kjedelig. :)

 

Personlig er jeg en fan av Laguna Presa, starten på Port Valdez og Valparaiso (om man er mange kompiser som samarbeider er det et jævlig kult brett).

Lenke til kommentar

HenrikY0

 

0=null btw

 

[sv3tt] er clantag, bare å adde.

 

Spiller så og si bare på TV 23 (Arica Harbor 24/7, HC rush).

 

For det meste recon men har begynt smålig med assault for å få ting unlocket :)

Vent... Så du spiller Arica Harbor konstant? :) Damn.... Jeg som trodde jeg var sær for at jeg ikke liker Atacama Desert siden det er nytt. :p Sleng deg med i kveld da, men stikker du så snart det ikke er Arica Harbor så blir det jo litt kjedelig. :)

 

Personlig er jeg en fan av Laguna Presa, starten på Port Valdez og Valparaiso (om man er mange kompiser som samarbeider er det et jævlig kult brett).

 

Så og si konstant :p

Men sier ikke nei takk om noen kompiser spør om jeg vil være med på noen andre brett.

Bare å adde meg så kommer jeg nok innpå ikveld. Skal nok gå greit med andre maps enn Arica.

 

Når det er sagt så hater jeg Atacama Desert og Squad DM :roll:

Lenke til kommentar

HenrikY0

 

0=null btw

 

[sv3tt] er clantag, bare å adde.

 

Spiller så og si bare på TV 23 (Arica Harbor 24/7, HC rush).

 

For det meste recon men har begynt smålig med assault for å få ting unlocket :)

Vent... Så du spiller Arica Harbor konstant? :) Damn.... Jeg som trodde jeg var sær for at jeg ikke liker Atacama Desert siden det er nytt. :p Sleng deg med i kveld da, men stikker du så snart det ikke er Arica Harbor så blir det jo litt kjedelig. :)

 

Personlig er jeg en fan av Laguna Presa, starten på Port Valdez og Valparaiso (om man er mange kompiser som samarbeider er det et jævlig kult brett).

 

Så og si konstant :p

Men sier ikke nei takk om noen kompiser spør om jeg vil være med på noen andre brett.

Bare å adde meg så kommer jeg nok innpå ikveld. Skal nok gå greit med andre maps enn Arica.

 

Når det er sagt så hater jeg Atacama Desert og Squad DM :roll:

Du hater AD for at det ligger så tett tåke at man ikke kan drive med "effektivt reconarbeid" ;)

 

Det er et ufattelig random brett etter min oppfatning.... Det samme som Valparaiso når man spiller pub.. Det er totalt random og om 2 stk på et av lagene samarbeider LITT så er de på det laget som vinner. :)

Lenke til kommentar
Du hater AD for at det ligger så tett tåke at man ikke kan drive med "effektivt reconarbeid"

 

Korrekt :new_woot: Er helt forferdelig og være recon på det brettet.

Ved siden av Arica er det nok Isla Inocentes og Nelson Bay som er favoritter.

Mye bra brett til det spillet altså! :)

 

Ser frem til litt samarbeidsgaming i kveld da. :) Håper flere slenger seg på.. Kult om man er 4 stk og kan fylle en squad, da er det så og si umulig å ikke vinne rundene så fremst ikke motstanderene også kommuniserer :)

Lenke til kommentar
Du hater AD for at det ligger så tett tåke at man ikke kan drive med "effektivt reconarbeid"

 

Korrekt :new_woot: Er helt forferdelig og være recon på det brettet.

Ved siden av Arica er det nok Isla Inocentes og Nelson Bay som er favoritter.

 

AD er sykt nice recon bane da! Sitte på skipet med UAV'en med VSS eller SVU er nice.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...