ColaFreak Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Navn: Dreeme Class: Medic eller Sniper Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Skumlien Klar for gaming anytime Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Ihasabanana Class: Stort sett allt bortsett fra assault Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Fruitness Assault er vel fav. men spiller det meste. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 For de som vil så er det satt opp TS server som folk kan snakke på for de som ikke vet hva TS er så er det snakk om prgrammet TeamSpeak, og selve programmet finner du her her er hvordan du kommer inn på serveren vi snakker på: Connections->Connect Adresse: 217.14.14.194 Port: 3785 Srv. PW: idag ->Connect dobbelklikk så på BF:BC2 og du er inne en trenger ikke mic for å kommunisere der, men det er veldig greit hvis du har. eller så kan du høre på oss andre snakke, og eventuelt høre hvor fienden er Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Noen som vet om noen gode, norske servere? Hardcore er et must... Endret 9. juni 2010 av LockBreaker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 TV2 skal ha noen, Battlefield.no og Multigamer.no er norske servere, jeg regner med at alle har hardcore servere. Ev. er i3D og Gotland gode servere, dog utenlandske Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Battlefield Gotland ftw... Når stabiliteten hos en svensk server er 9000 ganger bedre enn samtlige norske servere sier jo det litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Bare å legge til Dwight Fry. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 TKC søker for tiden medlemmer! Sjekk denne tråden for mer info Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Mumriken : feel free to add me. Spiller recon og assult! Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hallo Soldater! Tenkte på å lage en venne tråd for BF-bc 2 til pc! Hvis dere vil være med så legg inn ditt ingame navn og class som du spiller mest med. For de som vil så er det satt opp TS server som folk kan snakke på for de som ikke vet hva TS er så er det snakk om prgrammet TeamSpeak, og selve programmet finner du her her er hvordan du kommer inn på serveren vi snakker på: Connections->Connect Adresse: 217.14.14.194 Port: 3785 Srv. PW: idag ->Connect dobbelklikk så på BF:BC2 og du er inne Hvis noen vil kontakte meg ingame så kaller jeg meg TwoFace[NoR] Spillverkets egen BC2 gruppe er oppe nå via Steam! Ta en titt da! Link -TwoFace[NoR] -Wabakki -[NST] MrGulost -RobinF -Dr. Online -Larsera -Merko -SpeedFrog -Ost -Solid Snail -ZepukkU -[ETS] LordLoss -Mammoth -Phoow -baNteX Kaa -Kakeshoma -Shadow{Nor} -Topguy -Balleflass -estyx -Soldato -Papirkurv -AldoMonrad -Ullsokk -Borbra -RitzX -z1ndr3 -Defekt -NeroWulf -Dofty -Swaxxo -Aurvan -Viruskongen -TuRb0 -Nooki -SnikingMoose -Yeright -Siemn -Butchii -sykbanan -Teh_Carebear -Moooo -Gholie -Cruentus -Feh^ -Septimus -HappyTrigger -Dennis McPoyle -Gt0 Ret4rd -RavenX9 -Hansifansi -J4rle -ScratchZID -Tjnome -LockBreaker -Svelemoe -NordicZz -Chickenviking -Dr. Tran -JoNki^ -dicktator89 -sharpspear -Sniperivan -Sir.Thanksalot -Julenizza -Nero Claudius -Ares1980 -DOCTOR666 -Refsa -Atsjonas -Megaoctane er dette steam nicks? jakter etter fler og spille sammen med Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 ahh, ser at jeg trenger å oppdatere listen... Skal gjøre det neste uke. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) tronniboi , spiller medic stort sett hele tiden.. Sitter i forsvaret og har ingenting å gjøre på kveldstid, så er med på gaming anytime med anyone! Skal få mekka meg ts nå, bra tiltak dette! Endret 3. juli 2010 av Phinex Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ingame nick: Nitrius Kjøpte endelig BFBC2, på steam salget vel og merke. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nick: M.Kveim Er bare rank 9 så jeg har ikke funnet noen veldig favoritt, men medic gikk jo sykt fort å lvle og det er gøy, så jeg spiller for det meste det. Spiller litt sniper òg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå