Korka Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 [ETS] LordLoss Spiller alt Så du har ingen favoritter? Man kan spille alt, og likevell ha en favoritt... Lenke til kommentar
Mr_Ghost Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei twoface du får legge meg til, men du kjenner meg fra før. Shadow{Nor} Spiller Assault og sniper Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Topguy Spiller den klassen some passer best der og da. Jeg vet hva 'q' brukes til. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Balleflass her. spiller mest sniper, men er engineer eller assault da det trengs. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Soldier: BloodSpiller Lenke til kommentar
eekilli Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 nick: estyx spiller som oftest medic, og en del engineer innimellom Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Soldato Soldaten var opptatt... Spiller mest Medic! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Papirkurv Favoritt er assault, men spiller like mye på alle klassene egentlig. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 AldoMonrad Spiller mest Assult og Recon. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ullsokk her! Holder meg mest til å reparere. Finnes det en Norsk IRC channel så man kan planlegge å game? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Flyttet denne til en mer høvelig plass (Spill -> Sosial spilling). Håper noen også er villige til å avtale tidspunkt for spilling. Gleder meg masse til uka. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Borbra her kommer til å spille så mye som mulig må vel si en takk til Onyx som linka til denne tråden :D EDIT: ang klasse så er det litt hipp som happ, men det går mest i engineer eller medic Endret 28. februar 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 RitzX (tror jeg ) Likte best assault og recon i beta Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Har ikke spilt beta, men har forhåndsbestilt spillet Spilt en del demo på PS3 og liker å spille alle klassene avhengig av hvilken situasjon jeg er, men spiller kanskje mest Medic og Recon, nest mest Engineer og minst Assault. Soldaten min kommer ganske sikkert til å få navnet z1ndr3 Endret 1. mars 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Navn: Defekt Class: Medic Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 [ETS] LordLoss Spiller alt Så du har ingen favoritter? Tjaa.. spiller kanskje assault og recon litt mer en medic og engineer, kommer an på hvor på mappet osv jeg... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nick: NeroWulf Spiller som regel enten Assault, Engineer eller Medic. Soft- eller Hardcore spiller heller ingen rolle. Bare å legge meg til. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Navn: ThunderShot Bruker alle klasser avhengig av situasjonen. Liker best Sniper Er veldig flink til å spotte enemy, ikke mange som gjør det egentlig Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Bare si ifra om noen vil game i natt Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 jeg er med å spille kan bare ikke få nok fikk 2 nemesis pins i samme runde tidligere, DET var digg det spilte recon, hvis jeg ikke tar helt feil, og hadde saiga 12 (eller hva den nå heter) shotgunen med ekstra stort magasin + ekstra ammo eide totalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå