Lilac1 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Her var det mye liv ja! Vel, mtp at de eneste norske serverne er Battlefield.no, der moderatorene exploiter/statpadder og banner deg om du påpeker det, og TV2.no der det banne meg er 75% aimbots for tiden, er det vel strengt tatt ikke langt unna at man må erklære norsk bc2 død og begravet. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Her var det mye liv ja! Vel, mtp at de eneste norske serverne er Battlefield.no, der moderatorene exploiter/statpadder og banner deg om du påpeker det, og TV2.no der det banne meg er 75% aimbots for tiden, er det vel strengt tatt ikke langt unna at man må erklære norsk bc2 død og begravet. Har nå aldri blitt bannet fra TV2 sin server for å spille bra, så tar ikke helt det argumenter der. Har ikke spilt noe særlig på Battlefield, men er "ok" fornøyd med TV2 sine server. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Har nå aldri blitt bannet fra TV2 sin server for å spille bra, så tar ikke helt det argumenter der. Du kan prøve å lese innlegg før du trykker på svar-knappen. Ingen har noengang blitt bannet fra en TV2server som ikke har blitt tatt av punkbuster. Og botterne er alltid et steg foran pb. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Lenge siden jeg har spillt på TV2 sine servere. Prøvde TV2 03 Valparaiso HC i dag, og logga fort av når jeg ble spawnkilla av en fyr som hadde k/d på 58/2 og aimbot ble nevnt i chatten hvert 2 sekund. Kanskje like greit å holde seg unna TV2 fra nå av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå