Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United


Latias

Arsenal - United  

76 stemmer

  1. 1. Uniteds beste?

    • VDS
      0
    • Rafael
      0
    • Brown
      0
    • Evans
      3
    • Evra
      0
    • Nani
      52
    • Carrick
      1
    • Scholes
      1
    • Fletcher
      0
    • Park
      0
    • Rooney
      14
    • Giggs (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
      0
    • Valencia (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Helt klart!
      58
    • Nei.
      0
    • Passe.
      1
    • Så ikke kampen/vet ikke.
      1
    • Er ikke United-supporter, hvorfor skal jeg være fornøyd?
      11
  3. 3. Peneste mål?

    • 1-0, Nani/Almunia (SM)
      45
    • 2-0, Rooney
      25
    • 3-0, Park
      1
  4. 4. Hvem vinner serien nå?

    • Chelsea.
      22
    • United.
      44
    • Andre.
      5


Anbefalte innlegg

Gratulerer Man U med en god og fortjent seier :) Da er det bare glede seg til neste kamp mot dere, og håpe det går i favør Arsenal da :)

 

Nani var fantastisk idag og lekte med clichy på venstrebacken. Almunia er ikke en keeper i verdensklasse heller. Akkurat på dette tidspunktet har ikke Arsenal mannskap til å kjempe om tittelen. Om det skal bli mellom Chelsea og Man U, velger jeg lett Man U :) Så får bare ønske dere lykke til videre i serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg helt seriøst leitet i en halvtime etter Highlights, Youtube linker bare til helt andre kamper og de vanlige sidene jeg noen ganger bruker linker bare til enkelt mål. Noen som har en på lager?

 

Denne kampen gikk i dass for min del grunnet en uslig 2 timers jobb, det blir det heldigvis ikke mer av i fremtiden.

Lenke til kommentar
Men den vil jo ikke loade? Hva er dette for noe, vil ikke Internett'et at jeg skal få se litt av kampen ? :(

Da får du velge fra menyen til høyre. Det blir riktignok kun ett mål om gangen, så kan ta litt tid. Tok noen sekunder før 1-0 målet loadet. :p

 

Du kan jo kose deg med Riise-scoring! :D

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Midtbana deira får verkeleg problemer med det presise spelet vårt, og til tider såg det ut som at det var dobbelt så mange United-spelarar på bana.

 

Jeg må se denne kampen en gang til,for hvis jeg husker riktig,så jaget vi dem over hele banen.Når Gallas,Vermaleeanean,Clichy osv hadde ballen på egen 16,så var det alltid en spiller i sort drakt som hang som en klegg på dem.Midtbane-oppsettet med Park-Fletcher-Scholes-Carrick må være noe av det mest geniale jeg har sett mot et ballsikkert lag som Arsenal,selv om jeg sutra før kampen.Tenk,TENK om Fletcher hadde spilt CL-finalen.Xavi/Iniesta hadde hatt vondt i hæl-regionen ennå!

 

Fantastisk..Denne karamellen skal jeg suge lenge på.

Lenke til kommentar

Jeg ville feire. Jeg ville faen meg feire. Tok hodet under jakken så jævlig etter alle målene, spesielt 0-2 som jeg så komme hele veien. Og når alle begynte å klage og bue litt osv så sang jeg litt under jakken, spesielt Park sangen da Utd supporterne begynte å synge etter 0-3. Men anyway, for en syk opplevelse å se Utd spille sånn; jeg satt på siden der vi puttet de to første i første omgangen, og på "venstre" siden, altså der Nani spilte. Jeg satt rett bak han og så han HERJE i første omgangen sammen med Rooney og det var rett og slett villt. Er så vanskelig å skrive opplevelsen ned her i ord, men Emirates er en fantastisk stadion på den måten for man får virkelig se HVER eneste spiller spille fotball selv om selve plassene kanskje ikke er de "beste", og jeg føler at man trenger litt gode plasser på OT for å se detaljene på spillerne. Og Rooney, fy faen. Å se han spille fotball er seriøst det beste som finnes i verden. Han er SVÆR, Gallas kunne jo faen ikke vinne en duell. Til og med broren min måtte si at Rooney rett og slett var SYK. Alle her må oppleve mannen close up, det er ikke til å tro.

 

Jeg har så mye mer å si men jeg får ta det en annen gang. Det er ihvertfall ekstra spesielt for meg, og jeg er så glad for at jeg fikk se Scholes i god form (kanskje siste gangen jeg har ser han spille i en storkamp) hvor han var KONGE på ballen og hadde stålkontroll der med en stor pasnings rate osv. Had the time of my life. Red Army var også konge btw, sang Park sangen opptil 4-5 ganger, som btw (Park) var gøy å se på også. Fy faen som han jobber, og var rett og slett herlig å se han spille og ikke minst score. Var så jævlig nervøs på slutten etter at Arsenal fikk deflection-målet, og når Gallas gikk opp for den headeren så trodde jeg den var inne siden jeg ikke satt rett bak målet men litt på skrå. Jeg trodde rett og slett det ble 2-3 og det var bra at alle Arsenal-supporterne begynte å "feire" litt og lagde litt lyd siden jeg ropte FUCK eller noe sånt husker jeg. "Feire-mulighetene" var ikke de beste, men kampen i seg selv var for min del en av de beste opplevelsene jeg noensinne har hatt og evt. kommer til å ha.

 

PS: Ekstremt ouch for broren min, haha. Nå har vi vært på 4-0 @ OT i FA Cupen og 1-3 @ Emirates i PL. :D

 

Get in you magic devils. 3-1 at the Emirates.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

En talsmann for tc snakker, ser jeg. Hvordan går det med han på sykehuset? Overlever han? Skjønner at det var umulig å ikke juble når han satt blant hjemmefansen, så stakkaren måtte derfor tåle konsekvensene. Han fikk i hvert fall sett sesongens kamp da, en liten trøst er det. Kommer til å savne han på forumet. :cry:

Lenke til kommentar

Jeg trodde ikke på det jeg så når jeg så han gjøre det for så å "score" rett etter. Måtte se opp på scoreboard for å tro på at det der skjedde og at det ble mål. Men prestasjonen hans på 0-2 viste at det ikke var noen "fluke". Han var rett og slett helt vill å se på i første omgangen. Er glad jeg satt rett bak han og så han spille som han gjorde.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...