mau5trap Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Hei. Skulle melde meg opp til eksamen i dag. Har ikke hatt mulighet til å gjøre det før nå siden jeg ikke har fått lønn før i går. Står klart å tydelig at oppmeldingsfristen er 1. Februar. I dag er det som kjent 29. Januar. MEN, kl 15.00 i dag stengte privatistweb sin påmelding. Trenger vel knapt nevne at det har katastrofale følger for meg. Er jeg fucked, eller kan jeg på noen måte kreve å få bli tatt opp til eksamen? (muligens feil kategori, venligst flytt hvis det skulle være tilfelle) Endret 29. januar 2010 av mau5trap Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Stengt påmelding? då sitt eg i samme problemet som deg. Eg tenkte eg skulle ordne med betalingen i morgo pga var utskrevet fra sjukehuset i dag og har ikkje hat muligheten før no. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hordaland er iallefall ikke stengt Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Samme skjedde med meg. Jeg kontaktet en av skolene som hadde privatisteksamen, og de sa at påmelding etter fristen ikke var mulig. Dette ser ut som om er individuelt for hvert fylke, men har jo ikke fått annen info enn at de stenger påmelding 1.februar. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Eg fekk melde meg opp til eksamen i dag på Privatistweb, som cFc sier er ikkje Hordaland fylkeskomune stengt. Veit ikkje om resten av komunene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Er det mulig å gå opp som privatist i et annet fylke enn der man bor da? Ser for meg en størm av privatist-turister til Hordaland. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Ja det er fult mulig. Bor selv i akershus, men tar eksamen i Oslo. Har til og med flere kontoer. (da den første er registrert på akershus) Vet oslo hadde i utgangspunktet 1. februar som frist, mens akershus hadde 20. Januar, så er litt forksjeller ute å går. Endret 30. januar 2010 av Andrull Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hos meg tror jeg privatistweb stengte 20 januar eller noe. Kan det stemme? Flere som har hatt problemer med å betale? Jeg måtte overføre penger manuelt til Nord-Trøndelag fylkeskommune. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Veldig dårlig at eit lite land som norge ikkje klare og ha samme datoen på oppmelding til eksamen. Eg er svært glad at informasjon om 1 feburar er riktig for meg ellers ville eg aldrig klart og melde meg opp nettop pga av sjukehus opphold og "feil informasjon" fra diverse kilder angånde dato for oppmelding til eksamen Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hos meg tror jeg privatistweb stengte 20 januar eller noe. Kan det stemme? Flere som har hatt problemer med å betale? Jeg måtte overføre penger manuelt til Nord-Trøndelag fylkeskommune. Kan nok stemme det. Blingset litt, var 20. Januar som jeg mente for akershus i hvert fall. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Dette er skikkelig irriterende, jeg hadde ikke vært obs i fjor hvis ikke rektor på min skole sa ifra. Fordi det står en dato på privatistweb, mens de forskjellige fylkene kan ha egne datoer, som er oppgitt hos fylkeskommunen... Jeg ville prøvd, ringt til dem og forklart dem saken, fordi det står i store bokstaver en dato på privatistweb.no og det er det dere har forholdt dere til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå