KnutIvars Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hvordan tjener jeg penger på Iskrem bil dingsen? Prøver å stå på fortauet og trykke fløyten, men det kommer hverken noe lyd eller folk. Noe spesiellt sted jeg må stå? ... eller kan jeg stå hvor som helst? På pole position club tingen sliter jeg også. Det skal være income der, men jeg finner ingenting å gjøre. Noen som vet? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hvordan tjener jeg penger på Iskrem bil dingsen? Prøver å stå på fortauet og trykke fløyten, men det kommer hverken noe lyd eller folk. Noe spesiellt sted jeg må stå? ... eller kan jeg stå hvor som helst? På pole position club tingen sliter jeg også. Det skal være income der, men jeg finner ingenting å gjøre. Noen som vet? "Is"krembilen: Du må bare kjøre litt rundt og sette på tuta, så kommer det folk. Pole position: gå og bruk ca 600 spenn på en privat dans bakerst i lokalet. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 ok..., men den forbanna fløyta vil jo ikke gi en lyd fra seg jo! Buhu... Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Hm.... etter jeg hadde kjørt litt, så ville den på .... og jeg gjorde 30 dealer før jeg ble drit lei den jingel dingsen...., men hvor mange må jeg ta før jeg får sånn pengetjene dings opp? Klarte pole position..... ganske stygg dame..., syns de kunne gjort bedre jobb med henne... :-? Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 kiskogl, hvordan fikk du "musikken" til å virke, jeg har samme problemet som deg. Den skrur seg rett og slett ikke på uansett hva jeg gjør. Du sier at du kjørte rundt, jeg prøvde det samme men uten resultat og ja, jeg trykker på tuteknappen, men det har ingen effekt. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Bare kjør lenge nok.... og hold inne knappen ..... trykk litt... hold inne... prøv deg frem... tilslutt kommer den...., men er drit irriterende i lengden... Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Is: Hvis du flytter på isbilen og går ut av den, vil du ikke få oppdraget når du går inn igjen. Du må selge 50 is på rad uten å gå ut av bilen. Når du har gjort det, må du gå ut av bilen frivillig. Hvis du blir arrestert eller slengt ut av en sur gjeng, må du starte på nytt (ble selv arrestert når jeg hadde solgt 49 'is', grusomt irriterende). Pole position: Hvis du går ut og inn av rommet hele tiden bruker du penger fortere enn hvis du blir sittende der inne og kope. Når du har brukt opp $300 kan du gå inn i rommet bakerst til høyre for en 'privat dans' av den mer eksklusive sorten. Lenke til kommentar
joac Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 kiskogl, hvordan fikk du "musikken" til å virke, jeg har samme problemet som deg. Den skrur seg rett og slett ikke på uansett hva jeg gjør. Du sier at du kjørte rundt, jeg prøvde det samme men uten resultat og ja, jeg trykker på tuteknappen, men det har ingen effekt. Gjør som når du skal skru på sirenen på brann/politi bil/ambulanse.. Trykk to ganger (dobbeltklikk) på tuteknappen. Av og til må du dobbeltklikke og holde den inne også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå