Jakke Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er VT 3.0-server og client. Kan ikke connecte fra samme PC, eller fra annen PC i nettverket med PCens IP. Heller ikke med WAN-IP. Mange som har vært plaga med dette, men finner ikke svar på det :S Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kan ikkje si at eg har dette problemet. Eg kjøre ein ventrilo server Version 3.0.3 på server pc-en. Eg testet kjapt no og kjøre lokal ip fra ventrilo clienten og det var uten problem. Servern koble eg til med dyndns, (orke ikkje å bruke lokal ip) og det fungere smertefritt. Har ingen problem fra venner eller fra pc i samme nettverk. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Kan ikke connecte til min egen VT. Ingen andre kan heller. Ikke på 127.0.0.1, ikke på localhost, ikke på 192.168.0.1, ikke på WAN-IP. MEN, det går på VT 2.1 Men, ikke på VT 3.0 Noen som har vært plaga med dette? Begynte etter jeg kjørte VT 2.1 og VT 3.0-server samtidig. Funker på ene PCen min, men ikke andre... Har RSa, reinstallert og alt, men nekter å funke :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå