MysticoN Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 noen som erfaring med Lian Li B25FB? link Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har ikke erfaring med det kabinettet, men jeg har erfaring med Lian Li og det er elsk <3 Oser kvalitet av Lian Li. Go for it PS: Husk at microplex oppgir prisene uten mva Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Husk at microplex oppgir prisene uten mva Gah det var ei ripe i planen.. Lureri :/ Men vet at Lian Li er kvalitet, har hatt et selv. Jeg mener at det er verdt å legge litt ekstra peng i et kabinett Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Ut i fra det jeg kan se er dette kabinetett likt PC-P50, bare med en annen front. Anmeldelser og erfaringer fra det vil vel derfor være gyldige. Dessuten blir det vel aldri helt feil når man velger Lian-Li? Endret 31. januar 2010 av Heatsink Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har selv hatt to Lian Li (PC-A17 og PC6070B Scand) og var ikke helt fornøyd med de. Mine erfaringer er at de er skjøre, det skal ikke så mye til for at ting begynner å vibrere. Jeg er mer fornøyd med ett Antec til en lavere pris, for meg så er Lian Li oppskrytt, har aldri fått den "wow" følelsen alle påstår det gir. ~ Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå