Gå til innhold

ATI ATI Radeon 5850 og GTA 4 ikke en god kombinasjon ?

elwapo

Anbefalte innlegg

Hei.. Kan noen hjelpe meg.. Jeg har en PC med grafikk kort ATI Radeon 5850 med 1gb DDR5 minne. og installerer GTA på denne.. Da får jeg feil rendring av skygger og de står bare å hopper og "skjelver" som firkantente bokser.. All annen grafikk på spillet ser normal ut.. Er det noen som vet om noen tips / trix for å få bukt med problemet ?

Jeg har forsøkt å oppdatere drivere til de nyeste og avinstallert de gamle osv..forsøkt å installere spillet på nytt etter nye drivere. Det gjelder kun på dette spillet. men vet ikke akkuat hva denne skygge teknologien til ATI heter da så kan godt hende det oppstår på andre spill med den samme skygge rendring mekanismen liksom..

Vennlig Hilsen

Mick

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GTV krever nesten mer cpy kraft en GPU.. hva slags system har du ellers?

Dette:

Tekniske spesifikasjoner

Kabinett: Coolermaster Full Tower HAF 922M Black Black med to 200mm vifter og en 120mm vifte for å få best mulig kjøling.

Strømforsyning: 750w med en stor, men stillegående, vifte som gir god kjøling.

Hovedkort: Socket 1156, DDR3, 7.1 surround, GbLan, raidmuligheter og intel P55 chipset.

Prosessor: Intel Core i7 Quad 860 med 4 kjerner, 2,8GhzX4, integrert minnekontroller, 8MB Cache, 64bit, 95W

Minne: 8GB DDR3 PC3-10666, 1333Mhz (4x2048MB), satt opp i Dual Channel DDR3.

Harddisk: 80GB Intel X25-M SSD disk som primærdisk, 1TB S-ATA, 7.200 RPM 32MB som lagringsdisk

Skjermkort: ATI Radeon 5850 med 1gb DDR5 minne, 2 DVI utganger og 1 HDMI utgang.

Skjerm: Inngår ikke

DVD-brenner: 24x +R/+RW/-R/-RW SATA

Nettverk: Gigabit Ethernet

Tastatur: Inngår ikke

Mus: Inngår ikke

Det er 2 ledige PCI spor i hovedkortet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...