Gå til innhold

10. klasse Valentinesball

Anbefalte innlegg

T-skjorte er vel standard å ha under hvite skjorter

Nei, det er det ikke...

Husk 2010 utgaven, kan bestilles skreddersydd fra Italia ;)

Nei, det kan den ikke. Armani tilbyr ikke skreddersydde dresser. Og slutt med den jævla trollingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for svar :) Det var veldig vanskelig å oppdrive slike sløyfer her omkring, så jeg endte med å måtte bestille en fra USA.

T-skjorte er vel standard å ha under hvite skjorter, men finnes det tykkere skjorter som ikke er gjennomsiktige, slik at man kan droppe T-skjorten?

vil nødig måtte ikle meg en T-skjorte under skjorte og så vest og dressjakke oppå der igjen, det blir veldig fort varmt...

Man bruker ofte t-skjorte hvis man ikke vil at man skal svette igjennom skjorta. Skjorta skal helst være så 'tykk' at man ikke ville sett om man bruker en t-skjorte under eller ikke.

Lenke til kommentar

Thrice, det er da ingen mennesker under 70 som bruker t-trøye under skjorten :p Men du har rett i at det er fordi den ikke skal blir svett, men i gamle dager måtte man levere skjorter på rens hver gang den var skitten, fordi man enten ikke hadde vaskemaskin, eller så var den så dårlig at den ødela skjorter. Dessuten var skjorter dyrt. T-trøyer kunne derimot tåle røffere behandling i vask, og var også forholdsvis billig, så det var bedre at en t-trøye ble svett enn at en skjorte ble det. Jeg regner med at trådstarter har en moderne vaskemaskin og et strykejern tilgjengelig, og da er det ikke behov for å bruke en t-trøye under.

Lenke til kommentar

Haha. Jeg har faktisk vært skyldig i å bruke en v-hals under skjorta når jeg visste lokalet kom til å bli varmt, og svetteringene ville synes hvis jakken forsvant :p

Og hva alder angår tror jeg du glemmer en hel gruppe mennesker - slitne italienske gangstere.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...