Jon_ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Skjønner ikke hvordan jeg skal få tilgang til flere enn de sangene som er der i starten. Finner heller ikke noe på nett utenom en "cheat" for å låse opp alle sangene (som ikke virker). Jeg har forresten Wii versjonen Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tror det hjelper å lese brukermanualen... Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Hadde det bare stått noe der så, men det gjør det jo ikke. Ellers takk. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Så du har spilt igjennom career mode? Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Så du har spilt igjennom career mode? Det er ikke jeg som spiller, men noen kids. Selv har jeg ikke særlig interesse av det, men jeg tenkte jeg kunne prøve å hjelpe dem med å finne det ut. Det kunne vært nyttig om du prøvde å svare på spørsmålet mitt hvis det er sånn at du vet svaret i steden for å komme med spydigheter. Evt kunne du bare droppe å svare. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Du låser opp nye låter etter kvart som du speler deg gjennom karriera. Alternativet er ein juksekode for å låse dei opp. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Så du har spilt igjennom career mode? Det er ikke jeg som spiller, men noen kids. Selv har jeg ikke særlig interesse av det, men jeg tenkte jeg kunne prøve å hjelpe dem med å finne det ut. Det kunne vært nyttig om du prøvde å svare på spørsmålet mitt hvis det er sånn at du vet svaret i steden for å komme med spydigheter. Evt kunne du bare droppe å svare. Så det står ikke i brukermanualen at sanger blir låst opp av å spille i career mode? ...snedig ting å glemme og trykke. Edit: og/å er noe herk av og til. Endret 29. januar 2010 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Så du har spilt igjennom career mode? Det er ikke jeg som spiller, men noen kids. Selv har jeg ikke særlig interesse av det, men jeg tenkte jeg kunne prøve å hjelpe dem med å finne det ut. Det kunne vært nyttig om du prøvde å svare på spørsmålet mitt hvis det er sånn at du vet svaret i steden for å komme med spydigheter. Evt kunne du bare droppe å svare. Så det står ikke i brukermanualen at sanger blir låst opp av å spille i career mode? ...snedig ting å glemme og trykke. Edit: og/å er noe herk av og til. Du har altså ikke lest manualen selv en gang? Gratulerer. Du låser opp nye låter etter kvart som du speler deg gjennom karriera. Alternativet er ein juksekode for å låse dei opp. Takk for det. Det ante meg, men jeg kunne ikke si det for sikkert, for de har jo spilt gjennom en del sanger uten at det har kommet flere sanger (så vidt jeg har forstått). Men nyttig å få høre dette fra noen som vet hva de snakker om. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nåh vel, men google fant iallfall dette Game modes The primary single-player game mode is Career mode, which can be played on either the lead guitar, bass guitar, drums, or vocals. Career mode has been slightly altered from previous Guitar Hero games. After creating a band, selecting or creating an avatar, and then selecting an instrument, the player is then presented with one of several gigs containing two to five songs each. Most gigs end with an encore song that is not revealed until the other songs are completed. Two of the lead guitar gigs feature "boss challenges" with Zakk Wylde and Ted Nugent; these boss challenges, featuring original songs by Wylde and Nugent, are different from Guitar Hero III's boss battle, removing the focus on attack power-ups and instead featuring a call-and-response mechanic similar to the existing Face-Off mode.[12] The gigs are arranged by difficulty based on the selected instrument. The player is awarded in-game money for each song completed, and completing each gig can also award additional money for meeting certain criteria, such as never letting the Rock Meter drop below a certain level or playing the first several notes of a song perfectly. Completing a gig can also unlock one or more gigs with more difficult songs to complete. Additional awards, such as customization items, are also awarded for completing gigs. The player's accumulated earnings across any of the single player Career Modes are tracked and used to rank the player's overall performance level. Ikke en offisiell brukermanual, men allikevel en resurs som muuuligens burde vært sjekket. Spesielt med tanke på at det tok tre timer fra spørsmålet ble stilt til dette svaret og det tok meg ca tre minutter å google det... Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Ikke en offisiell brukermanual, men allikevel en resurs som muuuligens burde vært sjekket. Spesielt med tanke på at det tok tre timer fra spørsmålet ble stilt til dette svaret og det tok meg ca tre minutter å google det... Og jeg som trodde at et diskusjonsforum kunne være en ressurs der man kjapt kunne få svar på enkle spørsmål fra folk som hadde vært borti lignende saker. Men nei, det er visst et sted der man skal få beskjed om å bruke mer tid på Google. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er det bare meg eller er jonarvid veldig negativ? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Er det bare meg eller er jonarvid veldig negativ? Er ikke bare deg nei. Til trådstarter. Det er ikke en spydighet å spørre om du har spilt igjennom career mode. Det er jo slik man får sanger. Han spurte deg bare om noe. Svaret har du jo fått får lenge siden, så ikke klag, jeg synes du fikk svaret kjapt også. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå