annehelene Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 noen som fikk noe på spring fling'en ? Lenke til kommentar
annehelene Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Men om man må betale toll (viss man er uheldig) eller sender de det som gave slik at det ikke blir toll?? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Alle ting som blir sendt blir sendt som gaver, men de sier også at det kan forekomme frakt avdrag i noen land, og at de ikke betaler denne frakten. Lenke til kommentar
wacz Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Nå er det en ny redemption som kan starte når som helst mellom i dag morges klokken 12:00 EDT og neste lørdag 12:00 EDT. Lenke til kommentar
annehelene Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 jeg skal følge med på denne redemptionen for jeg skal kjøpe macbook pro. siden der har de gamle prisene denne gangen=) Lenke til kommentar
wacz Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Husk på at siden vi nå den siste tiden har fått 6 poeng per film og doble poeng i shop (ikke det at noen utenfor USA kan kjøpe noe da) og triple poeng for å invitere folk, og at prisene er uendret regner jeg med de mest populære varene ryker veldig fort. Forresten ble jeg medlem for 5 dager siden. Vet noen sånn ca. når på døgnet det pleier å være redemption? Eller er det 100 % tilfeldig. Tenker at de kanskje tar det en gang når det er natt i USA. Da ligger jo vi 6 timer foran. Og er det sånn at de skriver på "hallway" at snart starter redemption, eller "nå har den startet"? Eller skriver de ikke noe i det hele tatt? Endret 5. juli 2010 av wacz Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Etter hva jeg har erfart så har det vært redemtion på kvelden og natten her i Norge. De pleier å annonsere at nå er redemtion i gang sammen med reglene for redemtion. Lenke til kommentar
wacz Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg trodde de kjørte redemption internasjonalt jeg. Altså at det kan være natt et sted i verden, og dag et annet og redemption starter jo samtidig overalt. For hvis det er kveld/natt i Norge er det jo ettermiddag/sen ettermiddag i USA. Jeg tenkte at de kanskje ville ha redemption når størsteparten av brukerne (USA og alle andre i samme tidssone) mest sannsynlig sov. Uansett: takk for infoen. Den kommer nok bra med. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Redemtion er internasjonal, og når den kjøres her på berget, så kjøres den i USA også. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 noen her som har vunnet noe? pm om du vil være med Lenke til kommentar
wacz Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Nå har reglene for redemption blitt publisert på Lockerz. Nå kan det ikke være lenge igjen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Nå har reglene for redemption blitt publisert på Lockerz. Nå kan det ikke være lenge igjen. Gled deg, du kommer ikke til å klare å redeeme noe uansett Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nei, man må nesten være VIP for å å i det hele tatt klare å komme seg inn på Redemtion-siden. Men litt kjipt at redemtion var akkurat når jeg ikke hadde tilgang til nett, for jeg ville i det minste prøve. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg som gleda meg til igår Men fikk ikke delta siden jeg ble medlem i juli, og ikke hadde tjent 50 ptz i juni.. Noen her som fikk noe igår? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nei, man må nesten være VIP for å å i det hele tatt klare å komme seg inn på Redemtion-siden. Men litt kjipt at redemtion var akkurat når jeg ikke hadde tilgang til nett, for jeg ville i det minste prøve. Har ikke noe å si, jeg har vært VIP siden redemption nummer 2, og jeg har ikke klart det på noen av de....så jeg gav opp, og det er jeg glad for. Større waste of time skal du lete lenge etter:P T-skjorte fikk jeg da ;D Lenke til kommentar
wacz Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg som gleda meg til igår Men fikk ikke delta siden jeg ble medlem i juli, og ikke hadde tjent 50 ptz i juni.. Noen her som fikk noe igår? Skjedde med meg også. Det var veldig teit! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hmm... Koster dette ekte penger eller koster det points? Det står at det koster så så mange Dollar.. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Gammel post .. Men lurer på om det er noen som fortsatt får kjøpt ting og at det er jo nytt poengsystem, nå har man jo mye mer poeng. Og man trenger vel ikke invite lenger? Og har de fortsatt kun 10 min i månede Redeemtion salget åpent? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hmmm, ingen som bruker Lockerz lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå