Gå til innhold

Bestille noe fra lockerz

NoOb-Jakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spart opp 1200 PTZ etter å ha kjøpt Flip HD Kamera og PS3, og syns det er litt kjedelig å skru opp prisene så dramatisk uten noen form form for å få poeng utenom å se filmer, logge inn og svare på det daglige spørsmålet, dessuten har Lockerz lovet de som er Z-Lister som meg egen redemption for kun VIP's, men det har det ikke blitt noe av. Syntes kanskje de kunne justert prisene i etterkant av lansering av spill, og ikke bare filmer. Kommer jo også noe med mote også etterhvert, blir det snakk om.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Nå er det enda mer umulig fordi de har satt opp prisene 4x :thumbdown:

Men slik som jeg, har vært medlem der siden høsten 2009. Jeg har "bare" 1600 PTZ. Jeg hadde liksom råd til en MacBook (eller tre Xbox 360 Elite for den saks skyld :p) men ikke lenger.. :/

Skal bestille en DSi hvis sjansen byr seg :) Det blir ihvertfall redemption i løpet av mars.

Endret av Subject Delta
Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å tjene nok poeng til å kjøpe noe som helsty nå da?!?

har holdt på i 5 dager og har ca 50 poeng :|

Det handler om å invitere først 20stk så du blir VIP. Klarer du da å invitere 1000 stk har du 4000ptz. Holder du på i 100 dager og får 4ptz for å logge inn og 4ptz for dailies blir det plutselig 800ptz.

Lenke til kommentar

Er selv VIP med 800~ PTZ i lomma. Målet er å satse mot et par ørepropper ved neste redemption. Det jeg er bekymret over er at sist gang jeg skulle bestille en Tskjorte godtok ikke Lockerz 8 tall i tlf. nummeret når jeg valgte Norway, prøvde også +47, men hjalp lite. Får håpe dem har ordnet dette! Tipper at redemption er i morgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...