Gå til innhold

Bestille noe fra lockerz


NoOb-Jakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Husk på at siden vi nå den siste tiden har fått 6 poeng per film og doble poeng i shop (ikke det at noen utenfor USA kan kjøpe noe da) og triple poeng for å invitere folk, og at prisene er uendret regner jeg med de mest populære varene ryker veldig fort.

 

Forresten ble jeg medlem for 5 dager siden. Vet noen sånn ca. når på døgnet det pleier å være redemption? Eller er det 100 % tilfeldig. Tenker at de kanskje tar det en gang når det er natt i USA. Da ligger jo vi 6 timer foran.

Og er det sånn at de skriver på "hallway" at snart starter redemption, eller "nå har den startet"? Eller skriver de ikke noe i det hele tatt?

Endret av wacz
Lenke til kommentar

Jeg trodde de kjørte redemption internasjonalt jeg. Altså at det kan være natt et sted i verden, og dag et annet og redemption starter jo samtidig overalt. For hvis det er kveld/natt i Norge er det jo ettermiddag/sen ettermiddag i USA. Jeg tenkte at de kanskje ville ha redemption når størsteparten av brukerne (USA og alle andre i samme tidssone) mest sannsynlig sov.

 

Uansett: takk for infoen. Den kommer nok bra med. :D

Lenke til kommentar

Nei, man må nesten være VIP for å å i det hele tatt klare å komme seg inn på Redemtion-siden. :p Men litt kjipt at redemtion var akkurat når jeg ikke hadde tilgang til nett, for jeg ville i det minste prøve. :(

Har ikke noe å si, jeg har vært VIP siden redemption nummer 2, og jeg har ikke klart det på noen av de....så jeg gav opp, og det er jeg glad for. Større waste of time skal du lete lenge etter:P

 

T-skjorte fikk jeg da ;D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...