Metall Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det har jo vært mange forskjellige "kortspill" hvor det er bilde av et monster på og du kan "fighte" mot andre, ved å vinne og tape kort. (snakker om kort som PokéMon, Digimon, Duelmaster osv.) Idag fikk jeg HELE kortsamlingen til en erfaren spiller i "Magic The gathering - deckmaster", for å være helt ærlig så har jeg aldri hørt om det... men etter å ha gjort litt research har jeg funnet ut at det er veldig populært. Jeg fikk 2 store permer med tilsammen 753 FORSKJELLIGE kort (altså det var utrolig mange like kort også) så allt i allt... kanskje 900 kort, det er en enorm samling og alle kortene er satt inni permene grundig etter en spesiell rekkfølge. Noen som vet mer om dette kortspillet, hvilke kort som er best, hvor mye kortene er verdt i pengeverdi og åssen man spiller det? - takk Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 pokemon/ dualmasters.. alt er en kopi av magic.. magic var det første skikkelige kortspillet på markedet, og er veldig populært.. det spilles også på nesten samme måte som de fleste andre kopier av spillet.. man har mana, creatures, instants, spells osv.. poenget med spillet er å redusere motstanderens liv fra 20 til 0, før han gjør det med deg. om et kort er bra eller ikke, avhenger av hva det gjør, og i hvilke situasjoner det brukes. priser på magic kort varierer stort.. det mest verdifulle: black lotus går for mellom 8000-10000kr om det er i "mint condition" eller i absolutt perfekt stand.. til kortene som ikke engang er verdt pappen de er printa på.. Lenke til kommentar
Metall Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 pokemon/ dualmasters.. alt er en kopi av magic.. magic var det første skikkelige kortspillet på markedet, og er veldig populært.. det spilles også på nesten samme måte som de fleste andre kopier av spillet.. man har mana, creatures, instants, spells osv.. poenget med spillet er å redusere motstanderens liv fra 20 til 0, før han gjør det med deg. om et kort er bra eller ikke, avhenger av hva det gjør, og i hvilke situasjoner det brukes. priser på magic kort varierer stort.. det mest verdifulle: black lotus går for mellom 8000-10000kr om det er i "mint condition" eller i absolutt perfekt stand.. til kortene som ikke engang er verdt pappen de er printa på.. Takker så mye for informasjonen! skal prøve å lære meg spillet... og med så mange kort som jeg har, er jo det en god start ihvertfall! Lenke til kommentar
Metall Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 pokemon/ dualmasters.. alt er en kopi av magic.. magic var det første skikkelige kortspillet på markedet, og er veldig populært.. det spilles også på nesten samme måte som de fleste andre kopier av spillet.. man har mana, creatures, instants, spells osv.. poenget med spillet er å redusere motstanderens liv fra 20 til 0, før han gjør det med deg. om et kort er bra eller ikke, avhenger av hva det gjør, og i hvilke situasjoner det brukes. priser på magic kort varierer stort.. det mest verdifulle: black lotus går for mellom 8000-10000kr om det er i "mint condition" eller i absolutt perfekt stand.. til kortene som ikke engang er verdt pappen de er printa på.. Takker så mye for informasjonen! skal prøve å lære meg spillet... og med så mange kort som jeg har, er jo det en god start ihvertfall! Noen andre som har fakta eller erfaringer mht. spillet. Nå har jeg sett igjennom alle korta og fant en nettside hvor man fant ut hvor mye korta var verdt. Jeg hadde visst endel kort som var verdt 50 kr til 100 kr, og det var litt kult jeg lurer på om markedsverdien på korta kan stige eller synke med henhold til hvor verdifulle de er!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå