Gavekort Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Hei! Jeg sliter litt med mail-ormer her i huset, så har det seg slik at hverken MSE eller MBAM finner noen ting. Det er to grunner til at jeg vet hvorfor jeg har det: 1. Mailen min er full av skrot og 2. Pcen min skriker noe helt sinnsykt (Piper slik som Netsky gjør). Slenger med HJT- og DDS-logger. DDS.txt hijackthis.txt Endret 29. januar 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Prøvd med antivirus? Type avira eller avg. Evt lavasoft adaware om du mener at det er malware. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Det er ikke noe i loggene som tilsier at du er infisert med nevnte malware. Skrot i epostmappa - mener du spam? Hva mener du med at pc'n skriker? Prøv en onlineskanner, eks. Symantec security check (velg Virus detection) Endret 29. januar 2010 av norbat Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Er det normalt å ha winlogon.exe kjørende blandt non-administrative prosesser? Jeg har mengder med spam som Netsky kommer med (som det stod på nettsiden til Symantec) og Pcen min lager høye løyder i høytalerene helt tilfeldig. (Noe slik som dette: duuuu DUUUUU duuuu DUUUUU) Noen ganger skjer det en gang, andre ganger skjer det 15-30 ganger etter hverandre. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Er det normalt å ha winlogon.exe kjørende blandt non-administrative prosesser? Det er en systemprosess. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Joda, men skal den kjøre blant listen over vanlige prosesser? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Joda, men skal den kjøre blant listen over vanlige prosesser? Så lenge brukeren står oppført som system, ja. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Ok! Tusen takk for respons. Det er stille på PCen min nå, skal gi tilbakemelding om det skjer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå