voidDraw() Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei Rotette tittel der, men er nå slik det er. Har en skolepc som jeg bruker på skolen, men alt av internettsider er blokket. Så det jeg lurte på er om det går ann å bruke internett igjennom en annen pc hjemme, for så å surfe på nettet ublokket. Er dette mulig eller er det ønsketenkning? mvh Marius Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei Rotette tittel der, men er nå slik det er. Har en skolepc som jeg bruker på skolen, men alt av internettsider er blokket. Så det jeg lurte på er om det går ann å bruke internett igjennom en annen pc hjemme, for så å surfe på nettet ublokket. Er dette mulig eller er det ønsketenkning? mvh Marius Nettet på skolen er stengt for en grunn. Les retningslinjene for forumet. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Vel, vi har jo fritimer på skolen, så burde strengt tatt ikke ha noe å si da men Greit nok. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Vel, vi har jo fritimer på skolen, så burde strengt tatt ikke ha noe å si da men Greit nok. Har ikke noe å si, det er for intern sikkerhet og ikke for å sperre ut elever/lærere fra nettet. Så om du har fri timer og vil surfe på facebook osv så er nok det beste alternativet er mobilt bredbånd eller lignende tilkoblet din private bærbare PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå