Woods Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei, kjæresten har en Samsung NC10 som hun har opplevd noen merkelig problemer med i det siste. Laster opp en video som viser problemet. Noen som har en ide hva som har gått galt? Kan det være skjermkabelen eller noe slikt? Takker for hurtig svar. Edit. Ser det ikke er mulig å laste opp snutter. Viser til video som jeg la ut på YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PlYwPU6Wu0A Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 1. Prøv å koble den til en annen pc med samme kabel 2. Prøv å koble den til en annen pc med annen kabel 3. Post hva som er resultatet her. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Annen kabel? Det er fortsatt snakk om en laptop.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Okei.. Jeg sjekket ikke opp modellnavnet så jeg visste ikke det var en laptop. Da vet jeg nesten ikke hva som skal prøves.. Har det blitt installert noen nye drivere i det siste? Oppstår problemet bare av og til eller hele tiden? Når oppstod problemet første gangen? Pleier laptopen å stå stille hele tiden eller er den ofte i bevegelse? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Dårlig kontakt kanksje? Kablene og kontakten til skjermen er ikke av det sterke slaget. Hadde selv problemer med min forrige bærbare. Viste seg at kontakten var litt løs. Koble til en ekstern skjerm for å se hvordan det blir. Mest for å utelukke skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå