Mannen med ljåen Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Tror jeg fjerner den. Eller kan den brukes til noe kult? Det er vel ICE som bruker disse frekvensene nå, men deres utstyr har jo innebygde antenner. Dessuten har jeg ikke ICE. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Tror jeg fjerner den. Eller kan den brukes til noe kult?Det er vel ICE som bruker disse frekvensene nå, men deres utstyr har jo innebygde antenner. Dessuten har jeg ikke ICE. Og du vil heller ikke ha ice Bare ikke prøv og presse noe tykt imellom da sjansen er større for å skade vinduet,ei heller varme. Edit:Hvis du kjenner varmetrådene med neglen,ville jeg vurdert og la innvendige feste bli stående. Endret 29. januar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Jeg hadde kjøpt ICE tvert om de hadde dekning på hytta mi. Men den er så langt til skogs at selv ICE ikke har dekning. Alle steder jeg oppholder meg funker NetCom ganske bra, unntatt sistnevnte hytte, som ikke engang har 3G. Hvilke negative erfaringer har du med ICE? Endret 29. januar 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 seek and learn Vurderte det i båten,men etter å google det litt ble det ikke aktuelt lengere.Altfor ustabilt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg spurte spesifikkt hvilke problemer du hadde med ICE. Hvis man googler "bedriftsnavn + problemer" finner man alltid noe, men dette representerer ikke nødvendigvis alle kundene. Man finner det man søker etter. Den eneste personen jeg kjenner som har ICE er ganske fornøyd, i hvert fall. Han kjøpte det fordi han kan flytte uten å måtte ta med seg kobberkablene som ligger i bakken. Ikke-mobile løsninger har bindingstid som forutsetter at du blir boende i et år. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Den eneste personen jeg kjenner som har ICE er ganske fornøyd, i hvert fall. Ikke for og lage noen diskusjon av dette. Typisk problem er jo flere som bruker ICE samtidlig på samme antenne/server jo lavere nedlastnigshastighet får du,og når man kommer til et viss nivå så blir man frakoblet. Men hvis det er under 10 brukere som bruker samme server/linjen fungerer det smertefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå