Super-Nisse Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Du deprestiger på akkuratt samme måte som du prestiger.... Du bare gjør prestige hacken en gang til med den prestigen du velger. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Går det fremdeles an å hacke seg til 10. prestige? Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Er så forbanna idiotisk å ville hacke seg til 10. Prestige. Oppfordrer alle som vet hvordan man gjør dette og ikke dele dette med noen andre. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Er så forbanna idiotisk å ville hacke seg til 10. Prestige. Oppfordrer alle som vet hvordan man gjør dette og ikke dele dette med noen andre. Enig at det er idiotisk, men det gjør meg ikke mindre interessert i å finne ut om det fremdeles går an. 1 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Er så forbanna idiotisk å ville hacke seg til 10. Prestige. Oppfordrer alle som vet hvordan man gjør dette og ikke dele dette med noen andre. Enig at det er idiotisk, men det gjør meg ikke mindre interessert i å finne ut om det fremdeles går an. Jeg vil ned i prestige. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Er så forbanna idiotisk å ville hacke seg til 10. Prestige. Oppfordrer alle som vet hvordan man gjør dette og ikke dele dette med noen andre. Enig at det er idiotisk, men det gjør meg ikke mindre interessert i å finne ut om det fremdeles går an. Åh, det var godt å høre Trodde først du hadde planer om å hacke deg til 10. Prestige. Beklager. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nå har jeg lagt en ny bruker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Nå har jeg lagt en ny bruker Bra for deg! Kjipt at det ikke går på PC. Gikk i COD4 though .. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nå har jeg lagt en ny bruker Bra for deg! Kjipt at det ikke går på PC. Gikk i COD4 though .. Går det ikke an på pc? Men nå vil jeg i 10.prestige og ha alle titel og emblemene som alle dei andre har lyst på å gjøre nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå