Krissma512 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) jeg skrudde på mobilen min så fikk jeg en melding på mobilen og det sto (Ditt Mobil TV Basis-abonnement er nå fornyet 69,-kr/mnd. får å stoppe, gå til Telenor Mobil-TV) jeg gikk in på Telenor mobil TV men jeg får ikke stoppet det. og jeg har sendt (STOPP) tilbake til 2333. Så fikk jeg en Melding der det sto (du har avsluttet Abonnemente ditt) da trodde jeg at det var fiksa, Men en mnd senere fikk jeg den samme meldingen igjen(Ditt Mobil TV Basis-abonnement er nå fornyet 69,-kr/mnd. får å stoppe, gå til Telenor Mobil-TV) jeg får ikke stoppet det, Og jeg har alderi registrert meg i Mobil TV så skjønner ikke hvorfor jeg får denne meldingen. og jeg mister 69kr vær mnd. og det er bare bortkasta penger.. så kan noen være så snille og hjelpe meg med og stoppe dette? (Takk) Endret 29. januar 2010 av Krissma512 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Du må snarest snakke med en Telenor-ansatt av kjøtt og blod. Hvis du ikke har verken bedt om eller benyttet tjenesten, skal du ha alle penga igjen. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Du må snarest snakke med en Telenor-ansatt av kjøtt og blod. Hvis du ikke har verken bedt om eller benyttet tjenesten, skal du ha alle penga igjen. ja.. men vet du om hvordan det går an og Stoppe dette? det kan henne jeg har benyttet tjenesten men det kan jeg ikke huske men jeg får ikke stoppet det og det er irriterende Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvis du har fått en automatisk bekreftelse på at du har avbestillt tjenesten, så har du jo gjort alt riktig. Neste steg blir å prate med en Telenor-ansatt. Kun mennesker i kjøtt og blod kan ta stilling til om du får penga tilbake, og evt. etterforske hvorfor tjenesten ikke lar seg avbestille. http://telenor.no/kontakt/servicetelefoner/ Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 takk håper jeg får stoppet dette Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) nå sendte jeg (STOPP) til 2333. fikk en melding tilbake der det sto (dine tjenester er nå stoppet) betyr det at jeg har avsluttet det eller at det kommer igjen? Endret 29. januar 2010 av Krissma512 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ring telenor, de er de eneste som kan svare på spørsmålene dine når det gjelder dette! Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Ring telenor, de er de eneste som kan svare på spørsmålene dine når det gjelder dette! ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå