geokri Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Det jeg ikke liker er derimot at de har lik pris som telenor på GPRS. De burde gjøre noe med det. det har de faktisk ikke, sjekk prisene, de er faktisk dyrere enn telenor! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 De har samme prisene helt til 0,5MB. Chess har grensen på 1MB. Men King og business abbonementene er biligere - koster 6 øre pr. KB - mot telenors 10 øre pr. kb. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Noen som er klar over at på den første emne sida er det 19 emner som har chess i seg Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 De har samme prisene helt til 0,5MB. Chess har grensen på 1MB. Men King og business abbonementene er biligere - koster 6 øre pr. KB - mot telenors 10 øre pr. kb. Det spørs akkurat hvor mye du sender/laster ned i mnd.... jeg regnet ut på alle leverandørene på 10MB trafikk i mnd. siden jeg sender endel mail fra telefonen. Husker ikke de eksakte prisene nå, men telenor og netcom skilte det 2 kr eller no, mens chess lå ca en 10 kroning over i mnd, det kan jeg leve med når jeg får halv pris på ringe minutter og enkel faktura til lavere mnd pris. Noen som har lest vilkårene til å si opp chess king? Skummet fort igjennom her nå, og det ser ut til at man får igjen penger for de mnd som er igjen av året hvis man sier opp eller ? Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 bzzlink: Om Chess er så flott som du sier hvorfor skulle du da si det opp? Jeg tviler på at chess har noe overskudd til å levere ut "allerede betalte" fakturaer. -Twisty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå