Gjest g15 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Heisann. lurer på litt om jeg skal "ta alt" eller ha litt hår. hva syns dere? btw er 15/16. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er egentleg heilt opptil deg sjølve. Om du vil ha litt, er det berre å ha litt. Hvis ikkje tek du alt. Er ikkje noko problem med det såfremt eg kan sjå. Personleg tar eg det heile avogtil, berre for å helde det på eit visst nivå. Gidder ikkje å ta berre litt, bler for vanskeleg Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Om du har veldig mye kan du ta litt slik at det ser ut som en "normal" mengde og at det ser "penere" ut, uten at det øyeblikkelig ser ut som du har stusset. Eller du kan ta alt. Synes ikke det vil tjene noen hensikt å liksom klippe ned halve hekken, eller å ha f.eks. en cm hår bare. Ellers har dette egentlig ingenting med seksualitet å gjøre, tråden passer bedre under helse og tråden er rapportert. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 full busk eller klipp alt, inkludert snabelen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ingen hår på baller eller stake, og trimmet over! -Jente Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 du har ingen sans for mandighet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Men å barbere vekk alt håret for å se mest mulig prepubertalt ut er kjempemandig. Yessir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg