Ekko Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Noen som har noen anbefalinger her? Finnes det noe til under 1000-lappen som lar deg chatte samtidig som man har spillyden på ørene? (Er interessert i anbefalinger på over 1000kr også, men alle ejg har funnet har vært over 1000kr, lurte på om det fantes billigere) Og hvordan kobles disse? Er det en kabel til xboxen/tv/forsterker for lyden og en kabel til xboxkontrolleren for chatfunksjon? Sitter nå med det medfølgende headsetet med mic og stode øreklokker utenpå, litt kjipa. Endret 29. januar 2010 av Ekko Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kan jo feks sjekke play.com. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Det er mulig å sette voice output til de vanlige høytalerne/øreklokkene man bruker, slik at man får spillyden og chattinga i samme høytaler. Du finner innstillingen under Preferences på guide-menyen. Men du trenger fortsatt en egen mikrofon da, jeg selv festet bare det vanlige headsettet rundt halsen, slik at mikrofonen pekte opp mot munnen. Kan være vanskelig å høre de du prater med noen ganger vel og merke(grunnet bråk fra spillet), da kan det være lurt å mikse litt i lyd-innstillingene til selve spillene. Endret 29. januar 2010 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Kan jo feks sjekke play.com. Har du funnet noe på play.com eller bare gjetter du? Camrot: Ja, jeg leste nettop et annet sted at det går an å mixe chaten inn på vanlig audio, og da funker micen i controlleren fortsatt altså? Ser poenget med at det kan være problematisk å justere nivået på chaten in game ja. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, den tar meg til forsiden av play. Jeg var inne og lette på headphones tidligere, men fant ingen der da jeg gikk inn på denne siden: http://www.play.com/Electronics/Electronic...earchtype=genre Ser nå at det ligger flere under xbox-acessories her: http://www.play.com/Games/Xbox360/3-/369574/2-/Promo.html Har sett på turtle beach tidligere, de ligger på 1000+. Lenke til kommentar
MatjoT Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Du kan bestille dem direkte fra Turtle Beach sitt nettsted til under tusenlappen... Link Endret 29. januar 2010 av MatjoT Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spi.../v/an595384868/ hva med et slikt? sikkert søppel kvalitet men det var da billig og stereo, sikkert fra hong kong. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg tror ikke den qxl-varianten gir deg spill-liden, bare chatlyden. Ser ut som turtle beach direkte bare shipper i USA,men funker vel å få fatt i fra andre steder. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10565689;c:100594 bruker denne selv, ganske fornøyd.. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Kjenner en som har denne, bruker den til ps3, lurte på om jeg skulle be om å få låne. Hvordan har du koblet den? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Men det er en kabel til kontrolleren for chat og optisk rett fra boksen? Bruker du HDMI samtidig? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 bruker VGA men du kan bruke HDMI og, bare plugg i den dingsen med en rød og en hvit ledning ut, HDMI kabelen passer i da også.. det er en kabel fra headsettet til kontrollen.. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Prøvde detet nå, lånte det, var veldig bra. Spesielt funksjonen med å kunne styre volum på chat og game uavhengig uten å måtte rote i menyer på xboxen for å justere. Fikk meg noen ekstra kills ved å høre etter folk, men søren så paranoid man blir av god lyd. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 vet.. prøv å tusle i gresset i mw2 med ninja pro.. får max noia har den gamle versjonen, så voice er ganske dårlig på min.. er ikke separat slik som på den nye.. en kompis av meg har den nye, hvordan er surround følelsen din? prøvde hans sin med default instillinger og det virket som om surround var forsinket i forhold til senter elns.. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg sliter litt når folk er bak meg med å høre om de er til venstre eller høyre bak meg, men er usikker på om det er en treningssak, innstillinger eller sånn det bare er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå