Exeter Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Sitter her å sørfer... så oppdager jeg plutselig... Så jeg flekker opp kamera, for dette MÅ jeg bare ta bilde av å lage en søppel post om, med under tekst: "På tide å rydde opp i datasakene" da det slår meg at det er vel heller burde stå "Kanskje det burde vaskes" Anyways.... enjoy.... lite å gjøre? ja. Varmt? Ja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 det var nasty. Ewww de legger jo spor etter seg. :x Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 haha Husker en gang da pakka mi med flat spagetthi var full av masse små hvite larvesaker :x Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 haha Husker en gang da pakka mi med flat spagetthi var full av masse små hvite larvesaker :x hehe slår ikke min da pose med mel full av maur og andre dyr (viss man lette lenge nok kunne man sikkert ha funnet tua) Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Stakkars(næ), Exeter har fått en grønn larve på musen sin...... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Stakkars(næ), Exeter har fått en grønn larve på musen sin...... Haha, passa bra med siggen din Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Sitter her å sørfer... så oppdager jeg plutselig... Så jeg flekker opp kamera, for dette MÅ jeg bare ta bilde av å lage en søppel post om, med under tekst: "På tide å rydde opp i datasakene" da det slår meg at det er vel heller burde stå "Kanskje det burde vaskes" Anyways.... enjoy.... lite å gjøre? ja. Varmt? Ja hehe.... bor du i by? Hvis du har bodd der jeg bor har du sikkert blitt invadert av ymse udyr(som jeg liker å kalle det). By the way: jeg har fått myggnetting på vinduet mitt Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 bilder av en liten sak! hoho!! den var søt! slike små larver betyr ikke at det er skittent.. eller på tide å støvsuge.. de uhyggelige svære edderkoppene som klatrer rundt på mitt rom derimot.. de.. usj :o Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Den larva der spiser kun grøntfor...så du trenger ikke ringe politetet/viltnemnda.... (Pass skallen din forresten :wink: ) hehe Kaptein_S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå