Thomhess Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Jeg vet ikke om det er lov til å skrive om slik på forumet, men jeg prøver meg allikevel. Jeg har tenkt til å jailbrake min iPod Touch. Hva er den beste måten å gjøre dette på. Jeg vet at QuickPWN kan brukes (har fått dette anbefalt), men jeg kjenner lite til dette. Har noen noen guider eller andre forslag. Jeg vil ha mulighet til å laste ned programmet som heter "Nedlastinger" (er vel via Cydia), i tillegg til "Apple Congruency theme til bossprefs" og "Backgrounder". Håper noen kan hjelpe, og jeg håper ikke tråden stenges PS: iPod'en er kjøpt i høst (før lanseringen av den nye, altså nest nyeste modell) og kjører iPhoneOS 3.0/3.1 (litt usikker) Andre artige saker som hadde vært greit å få med er: Winterboard (lar deg bruke Themes som endrer ikoner osv.) Lockinfo (Kalender, vær, mail sms på Lockscreen) Noen som har noen fler forslag? Noe annet jeg lurer på er om iPoden blir tregere etter at jeg har jailbreaket den, og suger den mer strøm? Endret 29. januar 2010 av Thomhess Lenke til kommentar
bardgodo Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Min iPod ble helt klart MYE tregere etter jeg jailbreaket den, og lastet ned forskjellige aps. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Den blir nok litt tregere til tider, kommer an på hva slags apps du kjører. Og ja veldig mange av de appene du bruker når den er jailbreaket, aka. backgrounder, lockinfo og alle disse tingene fører til noe mindre batterilevetid. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Dette er garantert den raskeste og beste måten http://blackra1n.com/ tar deg ca 2 min og du trenger ikke synce me Itunes etterpå heller. Har brukt flere andre måter men denne er garantert den beste! Ja, den blir både litt tregere og mindre batteritid. Ihvertfall når du kjører noe i bakgrunnen. Endret 31. januar 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
solsvik Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fungere det programmet til min iPod touch 3g 3.1.3 0gså??? Har ikke funne noen beskrivelse om jailbreak til den modellen... Prøvde det "blackra1n" men d skjedde ikke noe på ipoden da jeg kjørte programmet på pcen.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nei, ikke hvis du har 3.1.3 desverre ... Lenke til kommentar
solsvik Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det fordi den er så ny, at d ikke har kommet noe jailbreak til den enna?? Eller går d bare aldri med den modellen?? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er fordi det ikke har kommet noen løsning for den firmwaren enda, om det kommer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Noen mulighet får en oppdatering visst noen finner en 3.1.3 jailbreak ? jeg leter dagelig men man kan ikke si at jeg er best i dette med å lete etter noe som ikke helt finns Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Du kan jo prøve å "downgrade" til 3.1.2 ... Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Min iTouch er helt ny, men 3.1.3 kom etter denne, så jeg tipper jeg har 3.1 eller 3.1.2. Betyr det at jeg ikke bør oppdatere programvaren før jailbraking? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvis du vil jailbreake ville jeg ventet ja, til det eventuelt kommer en fix for 3.1.3 ... Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg er usikker , men jeg tror jeg nesten ble tvingt til å oppdatere da jeg kobla den til itunes Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Ok, har jailbraket nå! Har dere noen tips til noen tøffe apps som finnes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå