Gå til innhold

sliter med motivasjonen

Anbefalte innlegg

Jeg har trent litt av og på(mest av) de siste ca 2 årene.

men, jeg sliter hardt med motivasjonen, må tvinge meg selv til å trene før jeg virkelig går lei og slutter en periode.

har trent 2-3 ganger pr uke når jeg har trent.

noen som har tips til hvordan jeg kan motivere meg selv til å trene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før en logg over treningen. Bruk et nybegynnerprogram (Starting Strength, Stronglifts, MYO-reps, whatever) som bruker lineær progresjon (tyngre vekter hver trening), og bli motivert av å hele tiden slå din gamle rekord.

Ellers hjelper det jo på motivasjonen å squeeze man-boobsa. :)

Lenke til kommentar

logg ja :)

har hatt sånn halvveis planer om en high-teck logg, kombinere body-bugg sak, og kropp-scanner(fettprosent, ant. kg muskler, vannprosent osv), få ut fancy grafer eller noe slikt, men vet ikke helt enda.

program burde jeg sikkert absolutt startet med, har trent ganske tilfeldig tidligere.

Lenke til kommentar

En logg er gull verdt: hvis du noen gang har en dårlig dag, er det bare å bla litt tilbake i tid og se at denne 'dårlige dagen' var bedre enn 'den gode dagen' for noen uker siden. (Men din logg virket noe ekstrem. :))

Et program gir også struktur: du vet hva du er kommet for å gjøre og hvor lang tid det kommer til å ta. Dette gir også bedre progresjon.

Prøv Starting Strength i tre måneder.

Lenke til kommentar
En logg er gull verdt: hvis du noen gang har en dårlig dag, er det bare å bla litt tilbake i tid og se at denne 'dårlige dagen' var bedre enn 'den gode dagen' for noen uker siden. (Men din logg virket noe ekstrem. :))

det meste der gjør seg selv da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...