aklla Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har trent litt av og på(mest av) de siste ca 2 årene. men, jeg sliter hardt med motivasjonen, må tvinge meg selv til å trene før jeg virkelig går lei og slutter en periode. har trent 2-3 ganger pr uke når jeg har trent. noen som har tips til hvordan jeg kan motivere meg selv til å trene? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Følg et program og kosthold som gjør at du får resultater. (i gå opp 1-2kg mnd-skala) Oppå dette ser du pumping iron-filmen eller kjøper et FLEX-blad. Mer kunnskap gir også mer motivasjon, for eks lese artikler på Myo. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Emomilol: grei info, men dritt kjedelig å høre på... War: skal få til noe slikt ja trenings-studioet er stengt ca en mnd til, så det blir ikke oppstart før det åpner igjen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 ingen flere gode tips? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Før en logg over treningen. Bruk et nybegynnerprogram (Starting Strength, Stronglifts, MYO-reps, whatever) som bruker lineær progresjon (tyngre vekter hver trening), og bli motivert av å hele tiden slå din gamle rekord. Ellers hjelper det jo på motivasjonen å squeeze man-boobsa. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 logg ja har hatt sånn halvveis planer om en high-teck logg, kombinere body-bugg sak, og kropp-scanner(fettprosent, ant. kg muskler, vannprosent osv), få ut fancy grafer eller noe slikt, men vet ikke helt enda. program burde jeg sikkert absolutt startet med, har trent ganske tilfeldig tidligere. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Da kan jeg garantere deg at du ikke kommer noen veg, med random trening. Progresjonen /bryte bindevevet er alfa og omega. Det er en av grunnene til at folk trener år etter år med de samme vektene. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 En logg er gull verdt: hvis du noen gang har en dårlig dag, er det bare å bla litt tilbake i tid og se at denne 'dårlige dagen' var bedre enn 'den gode dagen' for noen uker siden. (Men din logg virket noe ekstrem. ) Et program gir også struktur: du vet hva du er kommet for å gjøre og hvor lang tid det kommer til å ta. Dette gir også bedre progresjon. Prøv Starting Strength i tre måneder. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 En logg er gull verdt: hvis du noen gang har en dårlig dag, er det bare å bla litt tilbake i tid og se at denne 'dårlige dagen' var bedre enn 'den gode dagen' for noen uker siden. (Men din logg virket noe ekstrem. ) det meste der gjør seg selv da Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vil egentlig anbefale denne her Min motivasjon gikk i taket etter at jeg begynte å følge denne Release your potential Med tanke på at det er en kosttilskudd produsent som har laget den så var det overraskende lite reklame Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Litt reklame må det jo være, men alle som leser det skjlnner at man går ut på markedet og finner det man selv vil bruke i samme kategori. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Se filmer som Never back down, Rocky eller Beyond the ring. Hjalp ialfall meg veldig mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå