tormoddf Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Den første traileren til futuristiske Vanquish ble offentliggjort i natt. Les mer Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 sweet trailer Den hvite drakta ser jo badass ut *spent* Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ser ut som en modifisert Stormtrooper med et innslag av Iron Man spør du meg. Ikke at det nødvendigvis er negativt da, for drakta var fet. Spillet virker faktisk litt spennende. Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Meget velprodusert trailer, så fikk et meget godt første inntrykk! Drakta ser også meget fet ut Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Den traileren sa meg absolutt ingenting. Desverre ser det ut til at blankpolerte trailere som ikke sier noe som helst om hvordan spillet er har blitt en industristandard. Likevel, siden det er Platinum Games som står bak er nok sjansen for at det blir bra ganske stor. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg tror at produsenten av dette har sett for mye på Iron Man Lenke til kommentar
Patney Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Morsomt hvordan alle feier av Bayonetta som for rart for dem, så viser samme skapere frem et spill som ser utrolig generisk og klisjé ut og alle gleder seg. Er virkelig folk så kjedelige? Platinum Games er gode spillutviklere så det kan bli bra. Endret 30. januar 2010 av Patney Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Tipser om GameTrailers pop-block video - Link. Nå vil jeg bare ha det enda mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg