trulsta Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Noen sier det er en versjon av ordet leet, noen sier "lait"..altså en lettere versjon av Kazaa Hva sier dere, og hva er den riktige måten å si det på? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 kasalait rett ut ingen tunge med stum R Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 kasa lait ja. skakke så mye til for å skjønne det Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 personelig sier jeg kasa lajt, men har hørt mange kalle det kassaaa lajt (var kanskje litt overdrevet, men dere forstår poenget, lang a). Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 takk. Det var jeg sa også, lajt altså. Jeg irriterer meg også over de som sier kassa..eller kaZ-A.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 ka'sa, mao, den første a-en er lang, den andre kort... Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hehe... jeg sier kaså lait Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Heter jo Kazaaa lait da. Men jeg bruker det ordet så sjelden at jeg ikke trenger og utale det noe ofte. Bittorrent++ og DC++ er ting som blir brukt oftere i min dagligtale. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 [kasa lait] (broren min sier att lite ikke uttales lait fordi lait skrives light.....nei, han KAN ikke engelsk) by the way. Jeg har engelskeksamen i morrå men jeg får ikke sove. sliter jeg? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 [kasa lait] (broren min sier att lite ikke uttales lait fordi lait skrives light.....nei, han KAN ikke engelsk) by the way. Jeg har engelskeksamen i morrå men jeg får ikke sove. sliter jeg? nei da søvn er oppskrytt, hvem trenger det JEG Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 søvn er oppskrytt' date=' hvem trenger det [/quit'] F.eks alle dyr (inkl. homo homosapiens)? JEG nemlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå