zipher Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei Jeg har nettopp installert win xp på nytt og lagt inn alle oppgraderinger. Nå lurer jeg på hvordan jeg kan lage en oppstart cd som inneholder ALLE oppgraderingene av windows. Slik at jeg slipper å bruke så mye tid på å laste ned opgraderingene igjen dersom jeg må installere windows på nytt en gang. mvh Lenke til kommentar
adox56 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei Jeg har nettopp installert win xp på nytt og lagt inn alle oppgraderinger. Nå lurer jeg på hvordan jeg kan lage en oppstart cd som inneholder ALLE oppgraderingene av windows. Slik at jeg slipper å bruke så mye tid på å laste ned opgraderingene igjen dersom jeg må installere windows på nytt en gang. mvh jeg tror du kan bruke northon ghost til å legge tilbake imaget sånn som det var før eller så kan du brenne ut på en cd recovery men er litt skeptisk om du får med all oppgraderinger da Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 http://www.nliteos.com/ dekker ditt behov, dessuten er det gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå