abene Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Utvidelsen Weave Sync er nå klar i en endelig versjon. Les mer Lenke til kommentar
dabear Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 bruker bare xmarks jeg. synking på tvers av browsere.. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Skulle synca add-ons også. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 XMarks og LastPass fyller fint behovet for min del. Jeg bruker praktisk talt bare en laptop til alt, men begge addons støtter også online tilgang fra andre maskiner. Jeg vet ikke Weave støtter det? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har Fennec på telefonen og ville teste der. Men jeg måtte ha Firefox 3.5 for å i det hele tatt opprette en brukerkonto. Lenke til kommentar
johome Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg bruker også Xmarks, men ville vært litt skeptisk til å lagre passord på slike servere. Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har brukt Weave lenge nå, og er kjempefornøyd med det! Skulle bare vært syncing av add-ons også ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå