Mayaman Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei folkens Jeg våkna idag til at min MSN har blitt hacka, og får ikke resetta passordet mitt med bruk av hemmelig spørsmål greia, for den er tydeligvis ikke et valg lengre. Jeg får bare alternativene om å sende instruksjonene til: * tilbake til min egen msn mail boks.... tydeligvis ikke noe jeg kan bruke... * Min alternative epost adresse... som jeg ikke har, siden dette er den eneste eposten. I hjelp til microsoft live...greia... så står det at jeg kan bare trykke på "bruk hemmelig passord" metoden... men den er jo bare ikke der... >< noen som har vært borti hvordan man får gjort dette her? Takker for all hjelp dere kan bidra med, ikke kult å få dette på en fredag... >< Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg går ut ifra at du har lagret en backupfil av kontaktene dine på msn. Da er det bare å lage en ny msnbruker, og importere dine kontakter. Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg går ut ifra at du har lagret en backupfil av kontaktene dine på msn. Da er det bare å lage en ny msnbruker, og importere dine kontakter. Ja, det var det ja... *blush* jeg har nettopp fått tak i meg et NAS, for å begynne med å ta backup, men der er det jo bare dokumenter og prosjekter... ikke min MSN liste... sukk Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Du kan jo ta kontakt med windows live teamet, de er nokk så kjappe på respons. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Du kan jo ta kontakt med windows live teamet, de er nokk så kjappe på respons. Nei. Du har nok null sjangse med å få det igjen. Finnes 1000vis av poster på diverse forumer hvor folk har fått frastjelt mailen sin(med xbox account til), og trur ingen har lykkes med å få den igjen. Men, lykke til uansett Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Du kan jo ta kontakt med windows live teamet, de er nokk så kjappe på respons. Nei. Du har nok null sjangse med å få det igjen. Finnes 1000vis av poster på diverse forumer hvor folk har fått frastjelt mailen sin(med xbox account til), og trur ingen har lykkes med å få den igjen. Men, lykke til uansett Så du mer det ja? Jeg har tatt kontakt med de maaaaange ganger ang phishing, filtering etc, Også snakket med de hva de gjør når det kommer til "accounts" som blir hijacka. Windows live har gode rutiner på dette, og en god forståelse. Dessverre ser det ut som du ikke vet hva du snakker om. Om du ikke kan bidra er det best å ikke skrive noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå