Samuro Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Hva svarte er poenget? Er knapt noe som er så irriterende som å sjekke en tråd i "Mine innlegg" og se at saken har blitt oppdatert, for så å oppdage at det er en eller annen dust som har skrevet "mine innlegg" og det er alt.. Greit nok, det legges i 'Mine innlegg' - men hvis en vil ha det der, kan en vel skrive noe matnyttig, eller i det minste hyggelig? Endret 29. januar 2010 av Samuro Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 hva om man ikke har noe matnyttig å skrive der? Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Da kan man vel skrive noe hyggelig, som "Jeg har dessverre ikke noe nyttig å komme med, men ønsker deg lykke til på turen - og følger med på tråden". Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 er det noe mer matnyttig da? Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Det er i hvert fall hyggeligere, og ikke irriterende Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 bruk favoritt knappen i steden Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Regnes som spam. Rapporterer alltid da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har dessverre ikke noe nyttig å komme med, men ønsker deg lykke til på turen - og følger med på tråden 2 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 "Mine innlegg" -innlegg er bare å rapportere. Det slettes. Har man ikke noe fornuftig å skrive så ikke skriv. Benytt heller favoritt-funksjonen. Det skal ikke så mye anstrengelse til for å late som om man skriver noe fornuftig. Nå skal det nevnes at med oppgraderingen til IPB3 prøver man å få på plass en hybrid mellom "mine innlegg" og favoritter. Dette vil kunne fjerne problemet Flytter denne til Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 hva om man ikke har noe matnyttig å skrive der? For å si det rett ut; da kan man drite i og opprette innlegg i tråden. Undertegnede har tidligere pekt på disse "innlegg" og kategorisert de som lite ønskelige. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 "Mine innlegg"-poster er som en kreft. En styggedom som sprer seg. Det er ikke SÅ vanskelig å skrive noe annet. Kanskje man ikke har noe matnyttig å lire av seg, men noe klarer man å skrive. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 "Mine innlegg"-poster er som en kreft. En styggedom som sprer seg. Det er ikke SÅ vanskelig å skrive noe annet. Kanskje man ikke har noe matnyttig å lire av seg, men noe klarer man å skrive. Helt enig, ekstra ille er det når mange gjør det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Plagar meg egentleg veldig lite har eg funnet ut. Ser eg "Mine innlegg" er det berre å scrolle vidare. Hadde brukaren skrive noko som ikkje bidrar til tråden er ikkje det betre. Eg vil heller ha "Mine innlegg" enn ein masse innlegg utan noko matnyttig i. Ikkje ser eg det så ofte heller. Om favoritter og mine innlegg hadde blitt slått saman ville det funka. Som Subscribe-funksjonen i vBulletin-forum. Alle trådar du svarer i blir subscribed, du kan og subscribe andre trådar via ein knapp i tråden. 2 Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg håper moderatorene kan slette alle slike poster som blir rapportert inn Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Plagar meg egentleg veldig lite har eg funnet ut. Ser eg "Mine innlegg" er det berre å scrolle vidare. Da skulle det gå greit å ha ubegrenset antall linjer i signaturen også - pyttsann, det er jo bare å scrolle videre. Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Er så godt å se at jeg ikke er alene om dette Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Plagar meg egentleg veldig lite har eg funnet ut. Ser eg "Mine innlegg" er det berre å scrolle vidare. Da skulle det gå greit å ha ubegrenset antall linjer i signaturen også - pyttsann, det er jo bare å scrolle videre. Det skulle vært 1 linje i signaturen, istedenfor å ha noe som ikke gir mening. Lurer pa hvor mange som egentlig bruker Favoritter. Gogogo poll. Å ha hatt den rett under Mine innlegg hadde sikkert gjort til at jeg hadde brukt den mer. Endret 30. januar 2010 av Ståle Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvorfor "mine innlegg" ikke skal brukes Lenke til kommentar
frds Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Går det ikke heller å lagre tråden som favoritter? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jo, men då må du forhalde deg til både Mine Favoritter og Mine Innlegg. Plagar meg egentleg veldig lite har eg funnet ut. Ser eg "Mine innlegg" er det berre å scrolle vidare. Da skulle det gå greit å ha ubegrenset antall linjer i signaturen også - pyttsann, det er jo bare å scrolle videre. Ein lang signatur blir ein del av kvart einaste innlegg. 'Mine Innlegg'-innlegg er ikkje noko ein ser så ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå