bIsk0p Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei, Dette har pågått en stund, men nå begynner det faktisk å bli plagsomt. Problemet mitt er at jeg hver morgning har slike gule slim-tinger (dette blir kalt søvn av de jeg kjenner), noe som i utgangpunktet er greit. Men nå begynner jeg å få slike flere ganger til dagen, det er både ekkelt å se på pluss jeg kjenner når dem er der.. Noen som vet hvorfor evt hva som kan gjøres? -bIsk Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kan hende det er en liten betenelse. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har du betennelse i øyet, så kommer det ut en del gugg hele tiden. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har ingen betennelse som jeg vet om.. Har ingen problemer eller ubehag/smerte uten om akkurat med disse søvn-klumpene Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Du kan gå til legen, men det spørs om de er villige til å gi antibiotikakurer for sånt. Du kan bruke noe mat og krydder for samme effekt. F eks løk/hvitløk for å bekjempe infeksjoner eller kanskje øyedråper. Tror jeg hadde en del sånt når jeg var liten. Forsvant når jeg ble eldre. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Du får gå til legen. Dersom du er ekstremt uheldig får du henvisning til øyelege, da ventelistene ofte er over 1 år lange. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Ganske sikker på at det er en betennelse, hele øyet er rødt nå. Skal innom apoteket i dag og håpe at de har en quick fix for meg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ganske sikker på at det er en betennelse, hele øyet er rødt nå. Skal innom apoteket i dag og håpe at de har en quick fix for meg Hvis øyet er rødt ville jeg ikke gamblet med å gå til apoteket. Øynene er såpass viktig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg fikk saltvannsløsning, skal prøve det fram til mandag. Hvis det ikke blir bedre, tar jeg turen til legen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå