PoisonIwy Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei, jeg er en ikke helt vanlig guttejente(etter hva jeg hører). Har i alle år stort sett bare hengt med gutter, men etterhvert som jeg har blitt eldre dukker problemene opp. Jeg tenker veldig "guttete" hvis man kan sette det i bås. Jeg driver aktivt med paintball, biler, dataspill osv. Samtidig er jeg jente jente i utseende, langt hår, liker å sminke meg og se bra ut. Har selvfølgelig kommet til det stadiet hvor den ene bestekompisen etter den andre avslører at de har følelser for meg. Smigret, men jeg er jo ikke glad i de på den måten, dette er folk som alltid har stilt opp og vi har gjennomgått mye sammen(bestevenner) Kan man ikke bare være venner? Strider det imot en eller annen tyngdekraft lov? At de alltid ønsker noe mer? Hjelp.. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kan man ikke bare være venner? Strider det imot en eller annen tyngdekraft lov? At de alltid ønsker noe mer? This, det strider mot en hel serie naturlover skal du se Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nesten så det strider mot tyngdekraften faktisk Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er fullt mulig at gutter og jenter kan være bare venner og at det ikke er noe mer bak det. Men antall tilfeller av det er som regel omvendt proposjonalt med utseende. Ei jente med over snittet utseende vil som regel ha mindre guttevenner enn ei med under snittet. Selv har jeg mange jentevenner som jeg ikke ville prøvd meg på, men jeg har også mange jentevenner som har blitt venner rett og slett fordi jeg var intressert i noe mer i begynnelsen. Samtidig har jeg og venninner som jeg har fått vite i etterkant har vært ute etter mer enn vennskap. Så det går begge veier. Et forhold mellom mann og kvinne er i utgangspunktet genetisk programmert til å være mer enn vennskap. Så det vil alltid være noen ekstra komplikasjoner i venneforholdet mellom mann og kvinne. Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, det gjør kanskje det. Spesielt siden jeg ikke ser ut som dracula. Men det har aldri hvert noe problem før, plutselig bikket vi over i 20 årene også skal alle plutselig ville noe mer. Greia er vel at jeg er redd for at det skal ødelegge vennskapet, for da blir jeg alene. Jeg går bare ikke overens med jenter, de beviser gang på gang at de er falske, overfladiske backstabbing whores. Det er lettere med gutter. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Ja, det gjør kanskje det. Spesielt siden jeg ikke ser ut som dracula. Men det har aldri hvert noe problem før, plutselig bikket vi over i 20 årene også skal alle plutselig ville noe mer.Greia er vel at jeg er redd for at det skal ødelegge vennskapet, for da blir jeg alene. Jeg går bare ikke overens med jenter, de beviser gang på gang at de er falske, overfladiske backstabbing whores. Det er lettere med gutter. Merkelig at det ikke skjedde mellom 15-19 men akkurat 20+ .. men så klart, en gamer girl, ingen single gutter klarer vel og motså det? Endret 29. januar 2010 av Monday Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 ikke frekt ment mot dine venner, men kan hende at de ikke møter så mange andre jenter som ser bra ut i og med at de er gamere. de kan derfor forveksle vennskap og kjærlighet. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvis kompisene dine liker å henge sammen med deg, er single, du ser bra ut, så er det da ikke så overraskende at de blir interesserte? Hadde nesten vært rart hvis de ikke ble det spør du meg. Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 ikke frekt ment mot dine venner, men kan hende at de ikke møter så mange andre jenter som ser bra ut i og med at de er gamere. de kan derfor forveksle vennskap og kjærlighet. Hehe, jeg henger da ikke bare med gamere, mye med gatebil folk osv. De ser ikke nerder ut. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 ikke frekt ment mot dine venner, men kan hende at de ikke møter så mange andre jenter som ser bra ut i og med at de er gamere. de kan derfor forveksle vennskap og kjærlighet. Hehe, jeg henger da ikke bare med gamere, mye med gatebil folk osv. De ser ikke nerder ut. Hmm.. du har ikke plutselig gått opp noe BH størrelser da? Lenke til kommentar
LaughingBuddha Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 ikke frekt ment mot dine venner, men kan hende at de ikke møter så mange andre jenter som ser bra ut i og med at de er gamere. de kan derfor forveksle vennskap og kjærlighet. Hehe, jeg henger da ikke bare med gamere, mye med gatebil folk osv. De ser ikke nerder ut. Gatebil folk? Hva er det? ikke frekt ment mot dine venner, men kan hende at de ikke møter så mange andre jenter som ser bra ut i og med at de er gamere. de kan derfor forveksle vennskap og kjærlighet. Hehe, jeg henger da ikke bare med gamere, mye med gatebil folk osv. De ser ikke nerder ut. Hmm.. du har ikke plutselig gått opp noe BH størrelser da? :!: Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Jo, det har jeg Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Du er kul og henge med og du ser bra ut, er det rart de faller som fluer? Du som er guttejente burde forstå at gutter ser ikke etter så veldig mye mer enn akkurat det. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jo, det har jeg AHA! Case closed! Regningen vil komme i posten, takk for at du brukte Monday Investigative Services™ Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Jo, det har jeg AHA! Case closed! Regningen vil komme i posten, takk for at du brukte Monday Investigative Services™ Lol Jaja, og hva skal jeg gjøre da? Pule alle? NEI.. Case not so closed. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Lol Jaja, og hva skal jeg gjøre da? Pule alle? NEI.. Case not so closed. Du trenger vel bare og pule en så er han lissom typen din så holder alle de andre seg unna Edit: Eller si du er lesbisk, funker fett Eller dra den der "Det er fint og alt det der men jeg vil bare være venner" men hvor er moroa med det? Endret 29. januar 2010 av Monday Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ekte guttejenter (ikke sånne som bare later som, de er lett å avsløre ) med utseende med på kjøpet er og blir ettertraktet blant gutter. Jeg pleide å ha samme problem som deg, inntil jeg begynte å gi f i klesstilen og sveisen (ser bare plain kjedelig ut i håret og har en forkjærlighet til diverse joggeklær og joggesko. Riktignok av høy kvalitet så jeg ser ikke shabby ut, bare kjedelig ). Da var det lettere å være kompiser uten den anspente "vil noe mer"-greia. Så min "eksperiment" beviser meg at det hjelper å tone ned på det estetiske. (det hjalp sikkert veldig på at jeg fikk meg samboer også = opptatt n_n) Men jupp, utseende har mye å si (overfladiske bastards ) Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Joggedress med lesbisk combo, i like Får se da hehe.. Nei, jeg er meg og bør nok heller ha en pep talk med noen av de, jeg ønsker ikke og forandre meg for at de skal "ligge unna". Om noen forsvinner, så er de ikke så gode venner som jeg trodde.. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Lol Jaja, og hva skal jeg gjøre da? Pule alle? NEI.. Case not so closed. Faktisk, nå som jeg har tenkt meg om, dette er den beste ideen jeg noensinne har hørt, det er jo win-win for alle involverte Så klart den nest beste ideen er vel en liten pep talk.. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Joggedress med lesbisk combo, i like Får se da hehe.. Nei, jeg er meg og bør nok heller ha en pep talk med noen av de, jeg ønsker ikke og forandre meg for at de skal "ligge unna". Om noen forsvinner, så er de ikke så gode venner som jeg trodde.. Vet ikke om noen gutter har litt annen tankegang angående lesber da bør være litt forsiktig med lesbisk markedsføring i starten. Mista en del "kompiser" da jeg begynte å gå mer nøye inn på hva slags hensikter de hadde og bestemte meg for å heller bare si "farvel" til de med feil hensikter. De vil forsvinne mer eller mindre over tid, da de er lei av å vente på deg. Å prate med dem gjør at det går litt fortere. De som _er_ kompiser de blir uansett. No worries det går seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå