Gunn@r Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er det noen som vet om den briljante tegneren/tegneserieforfatteren Don Rosa har tenkt seg en tur til Norge/Sverige/Danmark/England/"norden" igjen? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Mine innlegg. Var litt å lete gjennom der Link? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Han mener at denne tråden legges i "mine innlegg" mappa, så når det kommer nye inlegg trenger han ikke lete fram denne tråden igjen. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Han mener at denne tråden legges i "mine innlegg" mappa, så når det kommer nye inlegg trenger han ikke lete fram denne tråden igjen. aaa, sånn ja. tog ikke den Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Don Rosa <3 rett og slett ELSKER donald seriene han har tegnet elskbart Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Don Rosa <3 rett og slett ELSKER donald seriene han har tegnet elskbart Ja det er noe unikt med de Derfor æ så gjerne skulle ha truffet han og fått autografen, kanskje fått han til å lage ei tegning også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 han skal vistnok komme på raptus i år tror jeg får fly litt sørover og bli med der. håper han skal skrive autografer for skrues liv og levnet fortjener det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå