RBW Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nå er det ikke nok med minnemoduler og SSD-er for Mushkin. Les mer Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Mushkin har allerede vært i PSU-bransjen en del år, men enhetene deres var ikke noe som utløste helt sånn stående jubel. Review av 550 watter hos Jonnyguru. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kan ikke si de der virker særlig lovende. Veldig små 12-voltslinjer etter dagens standard på 500- og 600-wattern. Og jeg liker ikke firkantmønsteret i "eksosenden". Et bikubemønster (sekskanter) brukes på alle gode strømforsyninger fordi det gir minst luftmotstand. Ikke at det har all verden å si, men det er et tegn på de ikke gjør alt de kan for å gjøre enheten stille, og isteden vil at den skal se "kul" ut. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvis du er på mist sine psuer så har ikke disse så kalt "bikubemønster". Og dette er noen av de stilleste strømforskyningene du får idag. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mist sine strømforsyninger har da bikubemønster. Sjekket alle bildene fra prisguide, og kan ikke finne en modell uten slik mønster. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 500watter, 650watter mine har ikke det. Men ser at 1000wattern jeg nettopp kjøpte har fått det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå