Garegaupa Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei, folkens! Eg er på utkikk etter ei løysing for å få berga ein god del E-post og adresser frå ei .OST-fil for ein kollega av meg. Eg ser det er ein del program ute og går som kan konvertere frå .OST til .PST, men alle eg har funne så langt kostar ganske mykje pengar. Er det nokon som veit om eit program som er gratis (eller i alle fall billeg) som kan gjere dette, eller eventuelt har ei anna løysing? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det enkleste er ofte det beste; åpne .ost-filen i Outlook, og konverter/exporter den til .pst. Eller er det snakk om å gjøre det på et mer avansert vis? Isåfall trenger vi nok litt mer info for å kunne hjelpe til. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Hei, og takk for kjapt svar! Problemet er at eg har prøvd akkurat det. Når eg prøvar å opne .OST-fila får eg ei feilmelding som seier: "Filen du valgte, er ikke en Outlook-datafil. Du må velge en ny fil av denne typen." Det som skjedde var at min kollega sletta Exchange-kontoen som han hadde på PC-en sin, og har berre att ein vanleg POP3-konto. Og då verkar det som om programmet har mista evna til å leste .OST-filer... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 En .ost-fil kan ikke åpnes av Outlook. Den åpnes av Exchange og vises i Outlook. Eneste måten å få til dette på er å få gjenopprettet den originale Exchange-kontoen, eller ved å bruke noen av de konverteringsverktøyene som finnes på nettet. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2018 Takk for tips, folkens! Sjølv om tråden er åtte år gammal og eg for lengst har løyst problemet for min eigen del så kan det sikkert vere nokon andre der ute med tilsvarande problemstillingar! Lenke til kommentar
fleskesvor Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Jeg tror begge de to nye svarene er spam. Burde sikkert rapporteres til moderator, men jeg ser ikke noen knapp for å gjøre det. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2018 Ja, når eg ser nærare på ting så har du nok rett... Eg fekk sendt eit par rapportar på det, så får moderatorane ta ein kikk. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Er ikke noe galt i å linke til software, men nyregistrerte bruker som kun poster slikt er utvilsomt reklame. Så det er slettet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå