Bovers Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Megadeth 10/10 Kvelertak 8/10 Ozzy Osbourne 9/10 Saxon 7/10 Twisted Sister 6,5/10 Purified in blood 7/10 Jorn 6/10 Airbourne 5/10 Madcon 4/10 Keep of Kalessin 4/10 Endret 16. mai 2011 av DrunkRattleHead Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Var du på The Who i Kristiansand? Jess. Konge konsert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Samme her. Er nok i alle fall på topp 5 av konserter jeg har vært på. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Som de fleste, selected choice, og jeg utelater de med "ukjente" band (med mindre de er verdt å nevne): Metallica: Spektrum '03, Valle Hovin '07, Telenor Arena '10 Iron Maiden: Lerkendal '09? (tror det var '09) Seigmen: Operaen '08 Gartnerlosjen: Samfundet '04, Samfundet '11 Duplexfestivalen 25*: Samfundet '11 Bare Egil Band: Storås Utested '09 Ikke Bare Bare Egil Band Band: Samfundet '07 (ifbm førpremiere på De 7 Dødssynder) Black Debbath: Samfundet '07 (som over) El Cuero: Samfundet '07 (som over) Entombed: Byscenen Trondheim '11 Postgirobygget: UKA Trondheim '05, Rockefeller '06 Big Bang: Rockefeller '04 Sigur Rós: Sentrum Scene '06 Damien Rice: Sentrum Scene '06 Dimmu Borgir: Rockefeller '03 Cradle of Filth: Rockefeller '04 Raga Rockers: UKA Trondheim '05 DeLillos: UKA Trondheim '05 El Caco: Samfundet '06, Samfundet '10 (eller '09? Husker ikke heeelt) Stonegard: Samfundet '06 Susperia: St. Croix-huset i Fredrikstad '04 Ellers ymse oppvarmingsband i forbindelse med et par av konsertene over, som Gojira, Fear Factory (Metallica i Telenor Arena), Manifest, Goat The Head, Monolithic (Entombed), Godsmack (Metallica i Spektrum), Turboneger, HIM (Metallica på Valle Hovin). I tillegg naturligvis alle disse småkonsertene på diverse utesteder i Trondheim med diverse kjente og og ukjente band. * Fikk med meg Hurra Torpedo, Black Debbath og Gartnerlosjen. Edits: Så forbanna mye skrifeveil. Endret 18. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Deep Purple og Heaven and Hell på Spektrum og Roger Waters med The Wall på Telenor Arena er vell de eneste "store" konsertene. Alt var toppers, selv om Deep Purple og The Wall ligger noe over Heaven and Hell. Lenke til kommentar
peachh Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Metallica og Band of Horses er vell de eneste jeg har sett som er verdt å nevne. Lenke til kommentar
Ivana Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) . Endret 14. november 2011 av Ivarda 1 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Bring Me The Horizon x7 Kvelertak x7 Parkway Drive x5 In Flames x4 The Black Dahlia Murder x4 Architects x3 Every Time I Die x3 Job For A Cowboy x3 Shot At Dawn x3 Turbonegro x3 All That Remains x2 Annotations Of An Autopsy x2 Benea Reach x2 Biffy Clyro x2 Comeback Kid x2 Explosions In The Sky x2 Ghost x2 Honningbarna x2 Kaizers Orchestra x2 KITE x2 Paramore x2 Social Suicide x2 The Devil Wears Prada x2 Trigger The Bloodshed x2 Underoath x2 Your Demise x2 A Day To Remember Adept Alexisonfire Anthrax Arch Enemy As I Lay Dying At The Gates Atreyu Audrey Horne August Burns Red Bad Brains Bad Religion Between The Buried And Me Bigelf Billy Talent Bleeding Through Bullet For My Valentine Cancer Bats Cavalera Conspiracy Corroded Cradle Of Filth Crystal Castles Danko Jones Datarock Dead By April Deadmau5 Devin Townsend Project Disturbed Doctor Midnight And The Mercy Cult Dråpe Dream Theater Electric Wizard Emmure Empire Of The Sun Enslaved Erasure Faith No More Fleet Foxes Foo Fighters Franz Ferdinand Gallows Gogol Bordello Grant Lee Buffalo Grinderman Guided By Voices Heaven Shall Burn HIM Human Desolation Insense Iron Maiden Iskald iwrestledabearonce Kanye West Killswitch Engage Kings Of Leon Korn Kyuss Lives! Lamb Of God Last View Lykke Li M.I.A Madball Maylene & The Sons Of Disaster Meshuggah Metallica Mongoninja Monster Magnet MUSE Opeth Pendulum Portishead PULP Röyksopp Rufus Wainwright Silver Slipknot Stillwell System Of A Down Tek-One The Chariot The Damned Things The Eyes Of A Traitor The Killers The Prodigy Them Crooked Vultures Timbuktu Two Door Cinema Club Unexpect Volbeat War From A Harlots Mouth Watain We Came As Romans While She Sleeps Whitechapel Wiz Khalifa Garantert glemt en del, men det er de jeg har skrevet ned 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Metallica x3 Muse + alle oppvarmingsbandene jeg ikke husker navnet på Down og White Lies blant annet. Metallica x4, traff Lars Ulrich dagen før den ene konserten Muse x2 Gojira Avenged Sevenfold (ville egentlig bare se Gojira, men ble igjen med kompisene) + oppvarmingsband (Down og White Lies er fremdeles de beste. Phil Anselmo er legende) Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) PÅ tide med en opppdatering: Iron Maiden x 4 Metallica AC/DC Alice Cooper Coldplay Foo Fighters Queens Of The Stone Age Datarock Trivium Avenged Sevenfold The Sword Down White Lies The Answer Dark Tranquility Endret 16. august 2011 av Hunter147 Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Liten oppdatering fra meg ogsåBjörk x8Motorpsycho x4Roger Waters x3Tusmørke x3Rush x2Dream Theater x2The Musical Box x2Jethro Tull x2Múm x2Sigur Rós x2Of Monsters And Men x2Steve Hackett x2 The Watch x2 Lykke LiMajor ParkinsonPatti SmithHighlandsElephant 9MammutSamarisJeff WayneGodspeed You! Black EmperorTerje RypdalEnslavedWitchcraftMan the MachetesSteven WilsonOlafur ArnaldsThe WindmillHaustFoo FightersAne BrunKlovner I KampEl CueroValkyrien AllstarsSagaYesMetallicaKvelertakPagans MindChildren of BodomSlayerIn FlamesTurbonegroRetro StefsonOpethBigelfUnexpectSymphony XHellbilliesArthur BrownArabs In Aspic Pymlico Endret 30. mai 2014 av Glutar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Oppdatering: AC/DC (AU) 2x Aeon Zen (UK) Al DeLoner (NO) Alestorm (UK) Alice Cooper (US) 8x Apocalyptica (FI) Arch Enemy (SE) Argent (UK) Asia (UK) At The Gates (SE) Audrey Horne (NO) Avatar (SE) 2x Avenged Sevenfold (US) Bare Egil Band (NO) Bigelf (US) 2x Black Debbath (NO) Black Label Society (US) Bob Dylan (US) 2x Bob Geldof (IE) Cavalera Conspiracy (BR) Combichrist (NO) Cyndi Lauper (US) Danko Jones (CA) Deep Purple (UK) 2x Def Leppard (UK) Delain (NL) Devin Townsend Project (CA) Dimmu Borgir (NO) Dio (US) Divided Multitude (NO) Dream Theater (US) Dropkick Murphys (US) Eagles (US) Edguy (DE) Electric Eel Shock (JP) Emerson, Lake & Palmer (UK) Enslaved (NO) Eric Clapton (UK) Europe (SE) 2x Fatal Smile (SE) Fear Factory (US) 2x Focus (NL) Foreigner (UK) Freeshine (NO) 2x Gary Moore (UK) 2x Gary Numan (UK) Glenn Hughes (UK) Guns N' Roses (US) Gåte (NO) Heaven & Hell (UK) 2x Helloween (DE) Helmet (US) Iced Earth (US) Iggy & the Stooges (US) Immortal (NO) In Flames (SE) 2x Iron Maiden (UK) 6x Jeff Beck (UK) Jethro Tull (UK) Johndoe (NO) John Fogerty (US) Jon Lord (UK) Journey (US) Judas Priest (UK) 2x Kamelot (US) 2x Kiss (US) 3x Korpiklaani (FI) Magnum (UK) 2x Man Raze (UK) Marillion (UK) 3x Mastodon (US) Megadeth (US) Metallica (US) 3x Ministry (US) Moonspell (PT) Mötley Crüe (US) Motorpsycho (NO) Muse (UK) My Dying Bride (UK) Nightwish (FI) Opeth (SE) 2x Ozzy Osbourne (UK) Pain Of Salvation (SE) Paul Di'Anno (UK) 2x Primordial (IE) Rammstein (DE) 2x Robert Plant (UK) Roger Waters (UK) 2x Rose Tattoo (AU) Rush (CA) Sabaton (SE) Saxon (UK) Slayer (US) Soilwork (SE) Sonata Arctica (FI) Stage Dolls (NO) Steve Hackett (UK) Stonegard (NO) Stratovarius (FI) Susperia (NO) Symphony X (US) Teodor Tuff (NO) Tesla (US) Testament (US) Tim "Ripper" Owens (US) The Answer (UK) The Cult (UK) The Darkness (UK) The Rooph (NO) The Who (UK) Thunderbolt (NO) TNT (NO) 2x Triosphere (NO) 2x Trivium (US) Turbonegro (NO) 2x Turisas (FI) Twisted Sister (US) UFO (UK) Unexpect (CA) Uriah Heep (UK) W.A.S.P. (US) 2x Whitesnake (UK) 2x Wig Wam (NO) Wishbone Ash (UK) Yngwie Malmsteen (SE) Zappa Plays Zappa (US) Zodiac Mindwarp And The Love Reaction (UK) 2x ZZ Top (US) 1 Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Oppdatert liste: Story Of The Year A Skylit Drive (x3) Blessthefall (x2) Emarosa (x2) Underoath The Devil Wears Prada Alesana (x3) Silverstein (x2) Dance Gavin Dance (x2) Bring Me The Horizon (x3) A Day To Remember Oceana We Came As Romans (x2) Drop, Dead Gorgeous (x2) Escape The Fate (x2) The Word Alive (x2) In Fear And Faith Sky Eats Airplane (x2) Motionless In White (x3) Sleeping With Sirens (x3) Greeley Estates Miss May I (x2) Emery Architects (x2) Tides Of Man Pierce The Veil Adept (x2) Herbrightskies Sum 41 Anberlin Atreyu (x2) As I Lay Dying (x2) August Burns Red (x2) Avenged Sevenfold Every Time I Die Senses Fail Bullet For My Valentine Parkway Drive Confide Abandon All Ships (x2) Horse The Band Enter Shikari Attack Attack Asking Alexandria Alexisonfire Chiodos Woe Is Me (x2) For All Those Sleeping The Crimson Armada Hawthorne Heights Rufio Relient K Before Their Eyes This Is Hell Bury Tomorrow Polar Bear Club Vanna Sherwood The Audition The Story Changes We The Kings Set Your Goals Four Year Strong You Me At Six Mayday Parade The Rocket Summer Anarbor Your Demise Of Mice & Men (x2) Ice Nine Kills I Set My Friends On Fire Artist Vs Poet Between The Buried And Me Haste The Day Cancer Bats War Of Ages Attila (x2) La Dispute Therefor I Am Trash Talk Path Of No Return Get Scared Alkaline Trio Pennywise Eyes Set To Kill Close To Home (x2) Civil Twilight Crash Kings Ivoryline Bayside Title Fight Balance and Composure Never Shout Never Closure In Moscow Scarlett O'Hara (x2) Endless Hallway Black Tide And She Whispered Born Of Osiris Drive A (x2) Go Radio The Ghost Of A Thousand Queens Of The Stone Age Iron Maiden Biffy Clyro Mucc Lillasyster Judas Priest Immortal I Am Alpha And Omega With My Bear Hands Streetlight Manifesto Reel Big Fish Disco Curtis AM Taxi Breathe Electric Iwrestledabearonce The Starlight Seremony The Casualties Fake Problems 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Them Crooked Vultures Rock`N`Roll, beste rockekonserten jeg noen gang har vært på(Roskilde 2010), hvertfall ifølge min mening. Faith No More Bra konsert, ble ødelagt litt av sterk sol og varme. Men yeah, dette var en konsert jeg kommer til å huske. Anbefaler alle å se de live en gang i livet. Prince Mindblowing, aldri trodd jeg skulle like en artist jeg har hatt et så lite forhold til så stort. Gorillaz Tøft, unikt og en rekke gode gjesteartister. Justice Musikalsk vekkelse NR 2 på Kontraskjæret(Oslo Live), andre gang grei konsert(Øya). Radiohead Fantastisk. Kings of Convenience Første gang, grei konsert. Andre gang. FANTASTISK! Queens of The Stone Age 2 kongekonserter, den tredje litt ødelagt av været og det at medlemmene alle var syke(NW 2008 tror jeg). Nine Inch Nails Fantastisk band med god energi på scena, glad jeg fikk med meg denne konserten. Oasis Gode rockekonserter. Muse Første gang konge, andre gang så kjedelig at du kan ersatta bandet med en CD-spiller nærmest. Deadmau5 Konge! Paul McCartney 2009 i Berlin, fantastisk mann! Som Beatles-fan og oppvokst med bandet var dette en magisk aften for min del. The Prodigy 1 gang, altfor drita for å være på konserten. 2 andre gangene, KONGE! Spesielt Roskilde-konserten på natta var en stor fest. Kanye West KJEDELIG! Gogol Bordello 1 stk fantastisk kul konsert på Roskilde 2009, og det som erstatter for Lil Wayne. Pet Shop Boys Småbra konsert, litt gultiy pleasure. Clutch Grei konsert, noen låter som det var god stemming på, andre følte jeg som jeg var bare på en helt vanlig kjedelig konsert. Ice Cube En av mine favorittartister innenfor hiphop, hadde en god konsert. SlipKnot Merkelig at jeg går på konsert som SlipKnot-hater, og elsker dem etter å ha sett dem. Eagles of Death Metal Festelig musikk, fungerte gangske bra live på Rockefeller, ikke fullt så bra på Orange Stage på Roskilde 2009. Method Man God konsert. Beastie Boys Festlig bra. Vampire Weekend Roskilde i år, god og festlig konsert. Brian Wilson(fra The Beach Boys) God stemmning, middels bra konsert. Neil Young Kjempegod konsert. The Who Faktisk overraskende bra. Arcade Fire Musikalsk vekkelse NR 1, kjempegod konsert. Band of Horses Alltid elsket konsertene dems, de har et godt utvalg av låter. Spesielt bra at jeg oppdaget disse helt tilfeldig i 2006 på Øya. Beck Festlig bra konsert. Tinariwen(fra Egypt) Så spesielt, så behagelig digg konserter de har hatt begge ganger. Motorpsycho En bra konsert, og en grei konsert. The Mars Volta God konsert, men følte jeg ble litt skuffa og. Kåre & the Cavemen Avsluttningskonserten dems på Øya i fjor var rett og slett Madness Rett og slett kul konsert. Volbeat Vokalisten er utrolig god, har en gangske bra stemme vokalt sett. Datarock 3 ganger live, alltid bra konserter og god energi på scena. Karpe Diem 2 ganger live greit, 1 gang graits og 1 gang på Øya. Klovner I Kamp Yoga Fire Ikke musikalskt sett det beste bandet for å si det på den måten, men en av de norske bandene der humoren og rocken faktisk fungerer sammen både live og på plate. LCD Soundsystem Konge! Slagsmålsklubben Alltid en fest, sett dem 3 ganger live. The Whitest Boy Alive Erlend Øye var verdt det, selv med at jeg kanskje bare likte 2-3 låter av bandet. Sébastien Tellier Sær artist, god underholdning og lyd. Kent God konsert, men var mer opptatt av å drikke.. Turboneger Husker ikke hvor mange ganger, men flere ganger. Noen bra, og noen dårlige konserter. N.E.R.D. Kul konsert! Metallica Damm, så mange drittunger som ødela opplevelsen for meg. Grei konsert, men forventa bedre. Kasabian Grei konsert, dog lite liv. Nephew(DK) Bra konsert begge gangene, spesielt å se et band jeg så på en liten scene med rundt 30 personer i Norge fylle opp Roskilde med hvertfall 30 000 publikummere. Kråkesølv 3 ganger live, et ungt band som leverer godt live og har et godt potensiale. Jens Lekman Veldig bra konsert, og han var erstattnings-artist. Jose Gonzalez Lik Jens Lekman, også en veldig behagelig konsert. Guns`N`Roses/Axl Rose Band Utrolig nok synes jeg Axl Rose Band faktisk var bra live, selv i 2010. Susanne Sundfør Fantastisk stemme, selv live. Alene, og med kor. Casiokids Festlig grei konserter begge gangene. Navigators God deby-konsert, men kjedelig på plate. Bigbang Alltid hatt gode konserter, ikke noe negativt å si om konsertene dems jeg har vært på. 6-7 konserter, pluss at jeg så dem øve en del ganger på slutten av 90-tallet. Two Door Cinema Club Jaga Jazzist Fleet Foxes Ida Maria Kaizers Orchestra 1 bra konsert, og to gode. Følelsen at de har som regel gode konserter, men er personelig drittlei dem så tror det neppe blir noen flere for min del. Cloroform Bra konsert, faen så svett jeg ble. Bare Egil Band Monotonix For en energi, lo meg i skakk når en kompis av meg begynte å slå på en symbal. Biffy Clyro God konsert med dem før de ble så kjente som de er i dag, da de varma opp for Queens of The Stone Age i Spektrum. Roskilde-konserten var enda bedre i år. Crystal Castles Årets beste konsert på Oslo Live, av de 3 artistene jeg så der i år EDIT: Pluss We, de Lillos, Røyksopp, Thomas Dybdahl, Elvira Nikolaisen Tommy Tokyo, Devendra Benhart og Raga Rockers. Og noen flere trolig og. Liten oppdatering: Kanye West (andre gang, fantastisk konsert!) Veronica Maggio (NB: Ufrivillig-medtakelse) Lykke Li (Delvis ufrivillig-medtakelse) Hurra Torpedo Bare Egil Band 2 Wu-Tang Clan WU YLF Edward Sharpe And The Magnetic Zeroes James Blake (Superfantastisk) + DJ-set Kaizers Ochestra (En ny fantastisk konsert på Øyafestivalen på torsdag) The Flaming Lips Nero Deadmau5 Jamie Xx (FY FAEN!) The Xx Pulp Lykke Li Sharon Jones And The Dap Kings Lukestar Montèe Oslo Ess x 2 Phanta Du Prince Foo Fighters Ludacris 120 Days Queens Of The Stone Age (En ny konsert) Fleet Foxes (En ny konsert) Kvelertak Low Cancer Bats Destroyer Razika Battles (Blå pluss Øyafestivalen for noen år tilbake, som jeg ikke noterte sist) Dinosaur Jr. Shabazz Palaces 1 Lenke til kommentar
Clarkson Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Slutta med å gå på konserter for lenge siden, men fikk med meg noen i mine yngre år. - Saxon, 1985 på Rockefeller, klar tier, bedre liveband skal du lete lenge etter. - Iron Maiden tre ganger, første gang 1986 tror jeg, alle i Drammenshallen. - Judas Priest tre ganger, første gang 1986 i Drammenshallen hvor de virkelig spilte bra, så i Skedsmohallen og til sist på Rockefeller av alle steder. - AC/DC, Drammenshallen 1988/89? - Accept, 'avslutningskonsert' med firemanns besetning, låt knallbra men husker ikke helt hvor og når. - Rolling Stones to ganger, 1990 tror jeg, var og så dem når de først kom til Norge og gikk like så godt på ekstrakonserten dagen etter også. - Pink Floyd i 1989 tror jeg, samme sted som Rolling Stones som jeg ikke kan huske navnet på. - David Bowie på Jordal Amfi en gang på slutten av 80-tallet, spilte omtrent bare klassikere og lyden var uvanlig bra. De var de store jeg kommer på, ellers har jeg sett blant annet Yngwie Malmsteen, Joe Satriani, Steve Vai og diverse jeg husker mer eller mindre. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Satyricon x 2 Dunderbeist x 3 Wyruz x 2 Gorecure x 7 Hellbillies x 3 Vazelina Bilopphøggers x 4 Kvelertak Glittertind Djerv Blood Tsunami Posthum deLillos Plumbo Return Hollow Eldar Vågan Keep of Kalessin Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Oppdatert liste, sortert etter event, så samme artister er nok nevnt flere ganger. Quart XX (Norge, Kristiansand / ....) Big Bang Kent The Gathering 2007 (Norge, Hamar / 4.-8. April 2007) Flipside Sørlanet 2009 (Norge, Kristiansand / 28. September-1. Oktober 2009) Final Dive In Minor Sensation Denmark (Danmark, Copenhagen / 21. Oktober 2009) Axwell De Man Zonder Schaduw Erick E Flip Le Gammelroft Mike Sheridan Morten Berum Mr. White Sebastian Ingrosso Sorte Slyngel Tocadisco Hardstyle DNA (Norge, Stavanger / 11. December 2009) Ivan Romero Miss Jarea Flarup Showtek Hardstyle DNA (Norge, Oslo / 20. Februar 2010) HardyBoy MegFunction Technoboy Noisecontrollers Da Tweekaz The Gathering 2010 (Norge, Hamar / 31. Mars-4. April 2010) VOM Palmesus (Norge, Kristiansand / 23.-24. Juli 2010) Madcon Dj Momjeans Dj Friendly Datarock Lars Vaular John Moss Yves Larock Tall Ships Races (Norge, Kristiansand / 29. Juli-1. August 2010) Åsmund Åmli Band Skalldyrfestivalen (Norge, Mandal / 12.-15. August 2010) Postgirobygget Sørlanet 2010 (Norge, Kristiansand / 4.-7. Oktober 2010) Die17 GBless Hardstyle DNA / Scantraxx S.W.A.T tour 2010 Norway (Norge, Oslo / 9. oktober 2010) D-Block & S-Te-Fan Scope DJ A-Lusion Second Identity LIVE Da Tweekaz Hardyboy Sensation Denmark (Danmark, Copenhagen / 13. November 2010) Mr. White Noir Fedde le Grand Joris Voorn & 2000 and One Highlights of the night Chuckie Qlimax 2010 (Nederland, Arnhem / 27. November 2010) Pavelow Stephanie Wildstylez Noisecontrollers and Wildstylez TNT a.k.a Technoboy N Tuneboy Brennan Heart D-Block & S-te-Fan Psyko Punkz (Live) Zatox Endymion Vs. Evil Activities Sensation Norway (Norge, Oslo / 16. April 2011) Avicii Benny Benassi Marco V Sander van Doorn Funkagenda Nils Noa Hardstyle DNA: Psychic World (Norge, Oslo / 30. April 2011) Pazyks Hardyboy Tuneboy Brennan Heart Endymion Soldataksjonen (Norge, Heggelia, / 11. April 2011) Topcoat Marcus Gusfre Jaa9 & OnklP Extrema Outdoor (Norge, Oslo/Kalvøya 25. Juli 2011) Live Nelvik & Jennifer Br-then Luis Molinari Tom Dragebo & Alex Jangle Eddie Da Bas Trulz & Robin Sam 'o Neall Adam Beyer M.A.N.D.Y. Armin van Buuren Eric Prydz Erick Morillo Dr. Lektroluv Carl Phaffa Selecta Harmony Har kanskje sett/usikker (Veldig mange forskjellige å holde styr på): Oink Boink Carina Leif Spagetti Springkniv Mungolian Jetset LIVE Olle Abstract Riva Starr g-HA & Olanskii Trom Trom (drums) & Mr. Cristo Kamelkollektivet Kasper Kwant DJ Faboless Dennis Ferrer Warren Fellow Tommy Doske & Dilsa (vocals) Per Hammar Fred White Adam van de Berg AN21 & Max Vangeli Steve Lawler Ingrid Berg Mehus, Live El Violin DJ SL Timeaux & Post Nick & Black Occy Karimooo Palmesus (Norge, Kristiansand / 15.-16. Juli 2011) Kelis The Dandy Warhols Fedde Le Grand Veronica Maggio Lars Vulvar Quentun Mosimann Salvador Sanchez Erik & Kriss Summer@nord-troms /Norge, Olderdalen /3. August 2011 Petter Carlsen Madness of Mordi Kamikaze a Go Go Violet Road Ivvár Betablok Kauto-Tune Maria Seppälä Kine Lyshaug Hardstyle DNA: On the move (Norge, Oslo / 30. April 2012) Hardyboy Da Tweekaz (& Lene Kokai) Headhunterz Psyko Punkz Gia Palmesus (Norge, Kristiansand / 6.-7. Juli 2012) DJ Phaxx Marit Larsen Tôg Taio Cruz Quentin Mosimann Donkeyboy Sirkus Eliassen Vinni Benny Benassi Endret 12. september 2012 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) . Endret 2. juli 2015 av Gjest Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Toto Marcus Miller Dream Theater (3x) (inkludert ymse andre innslag som Symphony X og Opeth) Kool & The Gang Stevie Wonder Tower Of Power Victor Bailey George Clinton & Parliament/Funkadelic (2x) Mezzoforte Stanley Clarke/Marcus Miller/Victor Wooten The Four Tops og The Temptations Prince (dog ekstremt skuffende pga. altfor høy og dårlig lyd - selv med propper klarte jeg ikke få med meg hvilke låter som ble spilt!) Det er de jeg kan huske ihvertfall. Så blir det Mezzoforte en gang til, Chaka Khan, Level 42 og ikke minst Kamelot utover høsten. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 REM MEW 50 Cent The Eagles Kelis John Fogerty (Creedence Clearwater) Motorpsycho Vamp John Olav Nilsen & Gjengen Jacob Håkon Band Håkan Hellström Honningbarna Robyn Enslaved Immortal AdmiralP Veronica Maggio Tønes Pendulum Kaizers Orchestra Linkin Park 30 Seconds to Mars All Time Low Morten Abel Thomas Dybdahl Bjørn Eidsvåg Kjartan Salvesen Kristian Valen Lars Vaular Madcon Wolves Luke Us The Vaccines Ozzy Osbourne Bare Egil Band Tôg Purified in Blood x2 DDE Ole Ivars The Prodigy Metallica Black Sabbath Chase and Status Biffy Clyro Soundgarden Machine HEad Tenacious D Megadeth Billy Talent Steel Panther Lamb of God NOFX Trivium Slash You Me At Six Rise Against Nightwish Killswitch Engage Dropkick Murphys Opeth Shinedown Turboneger x2 First Aid Kit LMFAO Vinni Kent Reckless Love Jarle Bernhoft Pet Shop Boys Skal se Mew i Stavanger i kveld, så det blir min 2. gang jeg ser dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå