Solaris Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Basement JaxxArmand van Helden Hvordan var det? Disse når LANGT opp på "Vil se live" liste mi :o Loveparade 1999 i Berlin, Tyskland. Der han spilte live sammen med mange titalls andre artister for oss 1,5 million deltagere. Det tok mildt sagt helt av! Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har Sett In Flames (karakter 10/10) Arch Enemy (karakter 7/10) Sonata Arctica (karakter 4/10) Er ikke myndig enda så kommer ikke inn på konserter osv i nærheten. Har ikke hatt så stor mulighet til å se band live. Men når jeg blir 18 år skal jeg rett på KarmøyGeddon Håper på å få sett Solefald, Satyricon, Enlsaved, og alle de kjente svenske metall bandene i nærmere fremtid. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Disse har jeg sett live: Deep Purple 7/10 Deep Purple (andre gangen) 4/10 Metallica 8/10 In Flames 10/10 Killswitch engage 10/10 Dead by April 8/10 Maylene and the sons of disaster 6/10 Lamb of God 6/10 så skal jeg på Avenged Sevenfold i spektrum neste uke!!! Det blir forhåpentligvis VELDIG bra Så skulle jeg veldig gjerne sett Foo fighters live. Det hadde vært utrolig kult! Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Orker ikke liste opp "alle", men jeg har sett det viktigste bandet i musikkens historie, nemlig Black Sabbath. Så da er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 iron maiden 10/10 metallica 10/10 kiss 7.5/10 whitesnake 6/10 dokken 8/10 Lenke til kommentar
wergz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Green Day 10/10 (Spektrum) Metallica 8/10 (pga Telenor Arenas lyd. Dårlig, dessverre.) Kiss 9/10 (Valhall) Taste Of Chaos 2010: Buckcherry 5/10 Papa Roach 9/10 Halestorm 10/10 Disturbed 10/10 Lenke til kommentar
N* Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg så Acid Mothers Temple nå forrige onsdag. Det var helt konge! De spilte en sinnsykt fet låt som jeg har hørt før en gang, men som jeg ikke har :O 12/10 Det er favorittbandet mitt. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Var på Taste Of Chaos i Spektrum den 19. og så Halestorm, Buckcherry, Papa Roach og Disturbed. Ettersom at jeg så og si er oppvokst med Papa Roach så var dette en opplevelse uten hemninger! Kjempekult med god kontakt til publikum fra Papa Roach og Halestorm mens Buckcherry og Disturbed var litt bob-bob. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Antiloop Armand Van Helden Astral Projection Fatboy Slim Run-D.M.C. Sunscreen Oliver Lieb DJ Abstract Hyperstate 1998 - rundt 6000 deltagere i Oslo Spektrum http://www.dagbladet.no/hyperstate/lineuposlo.html Endret 22. november 2010 av Solaris Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Deep Purple 8/10 AC/DC 9/10 Kiss 7/10 Muse 10/10 Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kvelertak var spilte på skola(Hamar Katedralskole) i går og det er det sykeste liveshowet jeg har sett! Norway rock og Øyafestivalen til sommern!! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det begynner å bli en del, har tross alt vært på Hove siden oppstarten, og det har blitt mange konserter de siste fem årene siden jeg var 15, i tillegg til å ha fotografert en del konserter. Kan jo prøve å lage en liste. Iron Maiden x4 Metallica x3 The Killers x2 Queens of the Stone Age x2 Arcade Fire x2 Muse Disturbed Slipknot Jay-Z Franz Ferdinand Lamb of God x3 The Prodigy Pendulum Faith No More Slayer Avenged Sevenfold x3 The Ting Tings x2 White Lies Fleet Foxes Gallows In Flames Massive Attack Incubus Flogging Molly Ozzy Osbourne Black Label Society Jimmy Eat World Biffy Clyro Them Crooked Vultures Amy Whinehouse Familjen x2 Panic at the Disco Honningbarna x2 NAS Damien Marley Lupe Fiasco The Wombats The Gaslight Anthem x2 The Kooks M83 Trivium Dark Tranquility Turboneger x2 Kvelertak HIM My Chemical Romance Behemoth The Virgins Dizzee Rascall Hatebreed Band of Horses Gojira Keep of Kalessin The Drums Slagsmålsklubben Kent Beck Chamillionaire My Midnight Creeps Sivert Høyem M Ward Monteé x2 Killswitch Engage Cavalera Conspiracy Bring me the Horizon Hockey Dimmu Borgir The Hellacopters Yeasayer Fat Joe Jadakiss Peel El Caco Two Door Cinema Club Pony The Pirate Vesen Ellie Goulding Haust The New Wine x2 Crookers Paramore MGMT Casiokids All That Remains Rusko Empire of the Sun Kaiser Cheifs The Temper Trap The Raconteurs Les Savy Fav Vampire Weekend x2 Florence + The Machine The Teenagers Kråkesølv Coheed & Cambria Bad Religion Bullett for my Valentine Lukestar x2 Me First and the Gimme Gimmes The Cool Kids Black Kids Duffy Eagles of Death Metal Julian Casablancas Simian Mobile Disco Beach House The Pigeon Detectives +++ mange jeg har glemt. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Bjørk heldigris! Hvorfor kunne jeg ikke bare oppdaget Björk for 10 år siden... Endret 14. februar 2011 av Glutar Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Oppdatert lista mi litt. Quart XX (Norge, Kristiansand / ....) Big Bang Kent The Gathering 2007 (Norge, Hamar / 4.-8. April 2007) Flipside Sørlanet 2009 (Norge, Kristiansand / 28. September-1. Oktober 2009) Final Dive In Minor Sensation Denmark (Danmark, Copenhagen / 21. Oktober 2009) Axwell De Man Zonder Schaduw Erick E Flip Le Gammelroft Mike Sheridan Morten Berum Mr. White Sebastian Ingrosso Sorte Slyngel Tocadisco Hardstyle DNA (Norge, Stavanger / 11. December 2009) Ivan Romero Miss Jarea Flarup Showtek Hardstyle DNA (Norge, Oslo / 20. Februar 2010) HardyBoy MegFunction Technoboy Noisecontrollers Da Tweekaz The Gathering 2010 (Norge, Hamar / 31. Mars-4. April 2010) VOM Palmesus (Norge, Kristiansand / 23.-24. Juli 2010) Madcon Dj Momjeans Dj Friendly Datarock Lars Vaular John Moss Yves Larock Tall Ships Races (Norge, Kristiansand / 29. Juli-1. August 2010) Åsmund Åmli Band Skalldyrfestivalen (Norge, Mandal / 12.-15. August 2010) Postgirobygget Sørlanet 2010 (Norge, Kristiansand / 4.-7. Oktober 2010) Die17 GBless Hardstyle DNA / Scantraxx S.W.A.T tour 2010 Norway (Norge, Oslo / 9. oktober 2010) D-Block & S-Te-Fan Scope DJ A-Lusion Second Identity LIVE Da Tweekaz Hardyboy Sensation Denmark (Danmark, Copenhagen / 13. November 2010) Mr. White Noir Fedde le Grand Joris Voorn & 2000 and One Highlights of the night Chuckie Qlimax 2010 (Nederland, Arnhem / 27. November 2010) Pavelow Stephanie Wildstylez Noisecontrollers and Wildstylez TNT a.k.a Technoboy N Tuneboy Brennan Heart D-Block & S-te-Fan Psyko Punkz (Live) Zatox Endymion Vs. Evil Activities Sensation Norway (Norge, Oslo / 16. April 2011) Avicii Benny Benassi Marco V Sander van Doorn Funkagenda Nils Noa Hardstyle DNA: Psychic World (Norge, Oslo / 30. April 2011) Pazyks Hardyboy Tuneboy Brennan Heart Endymion Soldataksjonen (Norge, Heggelia, / 11. April 2011) Topcoat Jaa9 & OnklP Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Plumbo @Tønsbergmessa Eneste grunnen til at jeg dro dit er fordi en en gammel klassekamerat jeg sjelden ser var der. Men tok like gjerne med kameraet mitt, og kom igjennom det hele med et kamera uten regnskader. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Mew Kent Coldplay Bruce Springsteen Rammstein Bjørn Hellfuck Tiësto Ikke så altfor mange, og faktisk bare én fra den sjangeren jeg hører mest på (og er ikke superfan av Tiesto heller) Men alle var gode konserter. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Har ikke oversikt over alle jeg har sett live. Men nevner de mest minneverdige. De beste i uthevet skrift. Foo Fighters Kaiser Chiefs Audioslave Rolling Stones Bruce Springsteen Flogging Molly x2 Metallica Iron Maiden Radiohead x2 The Chemical Brothers x2 Jason Mraz Apoptygma Berzerk The Kooks Sigur Rós Slayer Arcade Fire x2 The Killers Nada Surf Pixies Black Rebel Motorcykle Club NOFX Grinderman Jay-z Neil Young MGMT Ozzy Osbourne Black Eyed Peas (Sensation White Amsterdam) Fergie,Ozzy,Slash,Ronnie Wood++ (Quart 09) Judas Priest Band Of Horses Gnarls Barkley Kings Of Leon x3 The Streets Lupe Fiasco Bullet for my Valentine The Who Elton John Timbuktu Klovner i Kamp Sebastian Ingrosso F Le Grand Benny Benassi Lars Vaular Madcon Katie Melua Jethro Tull The Dandy Warhols Lamb of God Datarock Fleet Foxes Disturbed NiN Faith No More Moby Gogol Bordello Franz Ferdinand The Mars Volta Paolo Nutini Kraftwerk Gorillaz Muse Jack Johnson Prince Patti Smith Them Crooked Vultures The Prodigy Pendulum Paramore Alice in Chains Killswitch Engage LCD Soundsystem Motorhead Biffy Clyro x2 Brother Ali Casiokids John Olav Nilsen og gjengen Minor Majority Endret 16. mai 2011 av ostehøvel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Var du på The Who i Kristiansand? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå