thesinner Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Bobby McFerrin Jeg tipper det var mildt skrevet dritfett. Det var faktisk en veldig bra opplevelse ja! Du vet det sikkert fra før, men han pleier å få publikum til å delta veldig mye og bygger til slutt opp et lite "orkester" med forskjellige stemmer osv... Genial mann med veldig mye sjarm. Anbefaler alle å få han med seg dersom han kommer til Norge igjen. Nesten synd at han er så innmari kjent for Don't Worry, Be Happy, den er jo en av de minst imponerende låtene hans. Den får hvertfall ikke godt nok fram at han og er . Endret 3. februar 2010 av thesinner Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Metallica Iron maiden Black Stone Cherry Shinedown Green day Slipknot Wig Wam Volbeat Postgirobygget DDE Vinskvetten (6 ganger ) Big Bang Asfalt E-76 CC Cowboys Gitarkameratene Di Derre Turboneger Endret 3. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Listet etter konserter (headliner øverst, med *): KoRn* Flyleaf Deathstars Slipknot* Machine Head Children Of Bodom Slayer* Trivium Mastodon Amon Amarth Purified In Blood All That Remains* Deadlock Metallica* Lamb Of God Mastodon In Flames* Killswitch Engage Dead By April Every Time I Die Maylene and the Sons of Disaster Arch Enemy* Inquested Triosphere Green Day* Joan Jett In Flames* Awesome alle sammen! (var der i de fleste tilfellene mest for å se headlinerne) Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Satyricon: 9/10 Blood Tsunami: 6/10 Keep of Kalessin: 8/10 Hellbillies x2: 9/10 Eldar Vågan: 10/10 Vazelina Bilopphøggers x4: 9/10 de 3 første og 5/10 den siste. Gorecure x3: 10/10 Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Black Stone Cherry :O Jeg vil og!!!! Hvor så du de? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Black Stone Cherry :O Jeg vil og!!!! Hvor så du de? Det var i Oslo på Rockefeller, John Dee 6. oktober 2009. Det var en konge konsert! Bande er faktisk, dem er utrulig bra live. Endret 28. juli 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 AC/DC x2 Dream Theater Kamelot skal på Blind Guardian i oktober Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Black Stone Cherry :O Jeg vil og!!!! Hvor så du de? Det var i Oslo på Rockefeller, John Dee 6. oktober 2009. Det var en konge konsert! Bande er faktisk veldig bra live. Nå har jeg bare set de på youtube etc. og drømmt meg bort, men de virker veldig bra live. Og musikken er jo konge! Håper de kommer igjen så jeg kan dra. Bare ett problem at jeg er under 18 og kommer ikke inn på mange festivaler. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Har sett: (som jeg husker, eller har på last.fm events) HardyBoy MagFunction Noisecontrollers Technoboy Flarup Ivan Romero Miss Jarea Showtek Axwell Eric Prydz Steve Angello. De Man Zonder Schaduw Erick E Flip Le Gammeltoft Mike Sheridan Morten Breum Mr. White Sebastian Ingrosso Sorte Slyngel Tocadisco Datarock Madcon Lars Vaular Dj Momjeans Dj Friendly John Moss Big Bang En del av disse er jo bare Djs som spiller andres sanger, men mange er produsenter eller artister selv også. Av artister jeg har lyst å høre er men ikke har hørt (blandt annet): Angerfist Armand Van Helden Basement Jaxx Boys Noize MSTRKRFT Benny Benassi Caspa Rusko Daft Punk Fatboy Slim Justice The Prodigy The Sickest Squad Endret 28. juli 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Aha 2/10 Metallica 8/10 Mayhem 7/10 Turboneger 11/10 Og Ulver om 1 dag Endret 30. juli 2010 av GrevenLight Lenke til kommentar
MrSnow Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Har mött flere artister enn å sett de opptre: Redman Snoop Dogg Mira Craig Kaizers Orchestra Paperboys ..ikke mye å skryte av nei Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Tror dette skulle være riktig rekkefølge på konserter jeg har sett: Toto Victor Bailey Kool & The Gang Dream Theater/Symphony X Marcus Miller Tower Of Power George Clinton & Parliament Funkadelic Stevie Wonder Mezzoforte SMV (Stanley Clarke, Marcus Miller & Victor Wooten) Dream Theater/Opeth/Bigelf Four Tops + The Temptations Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Of Montreal Jeg misunner deg. Jeg misunner deg veldig. Lenke til kommentar
Majjuus Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 har ikke mye å stille opp med her gitt. Metallica (9/10) for mangel på skjermer, og litt dårlig lyd. og Øystein Sunde xD Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Metallica x8 Slayer x2 Megadeth x2 Anthrax x2 Lamb of God x3 Mastodon x2 System of a Down August Burns Red Between the Buried and Me Devildriver Volbeat Down Gojira x2 Fear Factory x2 The Sword Purified in Blood The Cumshots x2 Behemoth Enslaved Turboneger Big Bang Lillasyster Black Debbath Kite El Caco Stonegard x2 Skambankt Job for a Cowboy Ca det som er verdt å nevne, trur eg. Lenke til kommentar
Pondus93 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Muse, hinn fredag på "Koengen - Bergen" Iron Maiden neste måned bare starten for meg som en musikk elsker. Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Iron Maiden Avenged Sevenfold Irya's Playground lul. Er bare 15 da, så regner med det baller på seg etterhvert Men jeg har nok ikke vært så flink å gå på konserter som jeg kunne ha vært... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Kompani 69 Tungtvann Joddski Annie Lennox Robert plant Brian May (!!!) Magnet Luxus Leverpostei I'm from Barcelona Muse Return DDE Sputnik Oter Sahara Hotnights Gutta på Skauen OnklP (de jeg husket i farten. pen liste synes jeg) Endret 3. august 2010 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) NOFX Venerea Slipknot Children of Bodom Machine Head Gojira Metallica Fear Factory Dead By April Trang Fødsel Ganske kjip liste. Endret 4. august 2010 av Levaiathan Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Denne listen er nok ikke komplett, men den inneholder de jeg husker. Markerer som andre de jeg synes var veldig bra. Ting Tings Jay-Z Killswitch Engage (2 ganger) Every Time I Die Maylene and the Sons of Disaster Underoath Benea Reach Bring Me the Horizon Your Demise (2 ganger) The Devil Wears Prada Raised Fist Architects The Black Dahlia Murder Parkway Drive Deep Purple The Killers Queens of the Stone Age The Chariot Iwrestledabearonce The Eyes of a Traitor Panic! At the Disco Band of Horses August Burns Red Between the Buried and Me Job For A Cowboy Seigmen Justice Social Suicide Wolves Like Us Gallows x2 Bitter Taste Problems Wayfarer Never Again Har også sett bandet som antageligvis er verdens dårligste: Dead By April. Endret 3. september 2010 av boffeeen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå