Xanman Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvilke band eller artister har du sett live? Sleng gjerne med terningkast eller rating på hvor bra konserten var. Selv har jeg sett disse: Satyricon: 9/10 Benea Reach: 7/10 Enslaved: 9/10 All That Remains: 4/10 Slipknot: 9/10 Feel The Aftermath: 6/10 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Iron Maiden 2 ganger: 10/10 begge gangene. Dimmu Borgir: 6/10, jeg var jævlig sliten den dagen, så desverre ble ikke konserten så bra. Motley Crue + Nightwish: 8/10 jævlig fett å se nightwish live, det var før Tarja slutta også Enslaved: 9/10 Generell jævlig fet konsert. Også har jeg sett noen småband da, blir nok fler konserter nå som jeg er 18. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Det jeg kommer på i farta: Emperor Anaal nathrakh x2 Immortal x2 Amon Amart x2 Queensryche Deep purple x2 Rush AC/DC Enslaved Rage Forbidden Kreator Dimmu Borgir Iron Maiden Vreid Sigh Blood Tsunami Zyklon God Dethroned Watain Red Harvest Koldbrann Mötorhead Dark Tranquillity Children of Bodom x2 Sabaton Scorpions Celtic Frost Soulfly Maze Of Torment Kaizers Orchestra x2 Sabbat Deströyer 666 Tankard Obituary Grave Digger Agent steel Onslaught Ensiferum Korpiklaani Tyr Mayhem Entombed Belphegor Melechesh Eneste konserten som ikke var så bra var Agent Steel. Måtte høre halve konserten fra inne på dritern.. Endret 29. januar 2010 av Soundchaser Lenke til kommentar
Sambaboy Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Paul Gilbert (hadde VIP-time, ergo med gitartime med mannen før konserten, samt så lydsjekken = beste dagen i mitt liv!) Mr Big Iron Maiden x 3 Rolling Stones x 2 DOWN (på Bury Me In Smoke kom Satyr og Bordin fra FNM på scenen og spilte, helt utrolig fett å se Satyr og Phil sammen!) Motorpsycho x 3 Motorhead TNT x 2 Metallica AC/DC Neil Young Whitesnake Machine Head Björn Again Timbuktu Datarock (De kom forøvrig innom campen vår og drakk senere på natten, og den timen de var der var jo selvfølgelig jeg ute og gikk tur... xD ) Kaizers Orchestra Torch Easy Star All Stars BigBang The BlackSheeps The Battery The Haunted Ila Auto Europe MGMT Duffy The Mars Volta Klovner I Kamp GODS x 8 Yoga Fire Wolves In The Throne Room Ulf Lundell Faith No More Social Distortion Kanye West Volbeat x 2 Nick Cave and the Bad Seeds Oasis Nine Inch Nails Röyksopp The Answer Gogol Bordello Slipknot Pete Doherty x 2 Eagles of Death Metal Madness Enter Shikari Anti-Flag Radiohead Judas Priest x 2 Immortal x 2 The Quireboys Pagans Mind Stage Dolls Turbonegro The Dandy Warhols Maximo Park Lauren Harris Avenged Sevenfold Enter Shikari Thin Lizzy Def Leppard The Streets Charta 77 Propaghandi Mudhoney Drive-By Truckers Lee "Scratch" Perry Blondie Animal Alpha Lumsk x 3 Trivium Mastodon Volbeat Bare Egil Band Meshuggah Dum Dum Boys Bob Geldof Toto (møtte bandet før konserten og, Lukather er sinnsykt habil!) NOFX Sinneal O'Connor Slayer Deep Purple The Hellacopters Bullet For My Valentine Clutch Bob Hund 22 Og såklart kanskje opp i mot 200 konserter med mer eller mindre ukjente band her i byen! Alt jeg kommer på her og nå igrunn. Endret 29. januar 2010 av Sambaboy Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Public Enemy Ice Cube Westside Connection 50 Cent m/ G-Unit Limahl Samantha Fox Madcon Vinny fra paperboys Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Eagles Killswitch Engage In Flames Dead by April Every Time I Die Maylene and the Sons of Disaster Neste band blir nok Tool Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Bah, jeg husker knapt hvilke band jeg har sett den siste uka. Faen som jeg angrer på at jeg aldri begynte å skrive liste, egentlig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg fører en liste, men den ligger på en annen harddisk. Kan sikkert legge den ut om jeg finner den igjen. Er greit å føre liste, da man får en god oversikt over alt man har sett. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Metallica x2 Lumsk x2 22 x2 Opeth The Ocean Collective Cynic Turboneger Mastodon HIM Lamb of God Torch Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Mange festival-konserter, og mye, mye, mye piss. Men alt i alt er jeg ekstremt fornøyd med min konsertgange. D.D.E. Britney Spears Silver Brides of Destruction Alice Cooper Gåte Peter Jöback Pink Cut Chemist Shakira Black Label Society Ozzy Osbourne MadCon Valentourettes X6 Ila Auto Bare Egil Band Howlin Rain The Brian Jonestown Massacre The Cool Kids Les Savy Fav Jay-Z We The Pigeon Detectives Deerhunter The Kooks Panic! At the Disco Ida Maria White Denim Charlotte and the Co-stars Rival Schools Thom Hell Animal Alpha Foals Blood Red Shoes Beck Sigh & Explode Lukestar Job for a Cowboy Kelley Stoltz Ingrid Olava Jaguar Love The Disciplines Editors R.E.M. Ronny Pøbel Howl Raga Rockers Elton John X2 Bob Dylan Duffy X2 White Lies Franz Ferdinand Eagles of Death Metal Hockey The Killers Ratatat The September When The Streets Turbonegro X2 Timbuktu BigBang Machine Head Tommy Tokyo & Starving for My Gravy Björn Again Mory Kanté Kaizers Orchestra Ida Jenshus Pete Doherty X2 The Soundtrack of Our Lives Easy Star All-Stars Vampire Weekend X2 Band of Horses X2 Ulver Lily Allen Datarock X2 Madness Babyshambles Endret 1. februar 2010 av nirvana1 Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg har sett: Metallica x2 (skal se dem igjen 14.april) turboneger x2 Avenged sevenfold iron maiden Him kiss green day stonegard slipknot children of boodom machine head volbeat postgirobygget DDE dem jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ingen er 15 bare, litt vanskelig å komme inn på de mindre konsertene og har ikke fått dratt meg på de store som AC/DC osv. lurer litt på dette med aldersgrenser ogsånt, der det sånn at jeg kommer inn på de største konsertene? ble kansskje litt off topic Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 De fleste store konsertarenaene har fri aldersgrense. De har gjerne et eget avsperret område man må inn i om man vil kjøpe alkohol. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke veldig mange, men fornøyd med de jeg har sett... Satyricon Gorgoroth Leprous Finntroll Shining (NOR) The Flower Kings Anekdoten Vreid Koldbrann Benea Reach Antidepressive Delivery Wintergrave Ulver De Lillos Stryper Petra 2X Nidhogg Pagan’s Mind Secret Garden Vamp Hellbillies Leonard Cohen Farmers Market *Helt Rått! Det er sikkert noen jeg har glemt, men dette er hvertfall de viktigste. Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Monotonix Jay Reatard x2 bob hund King Khan & BBQ Show White Stripes Greenhornes Kåre & the Cavemen Endret 8. august 2010 av Uviktig Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Iron Maiden x 2 Metallica AC/DC Coldplay Foo Fighters Queens Of The Stone Age Datarock Trivium Avenged Sevenfold The Sword Down White Lies The Answer Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Story of the year A skylit drive Dance gavin dance Bring me the horizon Adept (x2) Her bright skies Atreyu As I lay dying Avenged sevenfold Horse the band Path of no return The ghost of a thousand Queens of the stone age Iron Maiden Biffy clyro Mucc Lillasyster Judas Priest Immortal Og har en lang, lang liste med band jeg skal se i løpet av de neste månedene! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Takket være last.fm har jeg en sjanse til å tagge artister jeg har sett live og dermed holde styr på dem. Ikke alltid jeg husker å tagge, men her er en del hvertfall... Ekstra bra/minneverdige/eksklusive konserter er uthevet... Muse The Cure Michael Jackson Bob Dylan CKY a-ha Crystal Castles MSTRKRFT Miike Snow We Were Promised Jetpacks Raga Rockers Röyksopp Veronica Maggio Karin Park Erol Alkan Beirut The Oscillation Benga Skream Doves Datarock Jenny Wilson Lily Allen Arctic Monkeys The Riverboat Gamblers Wilco Grizzly Bear Donkeyboy Vampire Weekend Bon Iver Jaga Jazzist Ash Mark Kozelek Katzenjammer Kaiser Chiefs bob hund Femi Kuti Roots Manuva Art Brut Fjorden Baby! An Horse Pony The Pirate 65daysofstatic Soulfly Valentourettes The Streets The September When Harrys Gym Lay Low Apotygma Berzerk WhoMadeWho Yo Majesty Thunderheist Motorpsycho Gojira VETO The Wombats Marit Larsen Thom Hell Monotonix Mew The Little Hands Of Asphalt Band of Horses Yoyoyo Acapulco Kid Capri Glasvegas Håkan Hellström Erlend Øye WE Turbonegro Looptroop Rockers Ane Brun Fuck Buttons 120 Days The Whitest Boy Alive Tommy Tokyo & Starving For My Gravy Lydia Laska Pilgrimz Captain Credible Turboweekend Bellman Pipedream Skambankt Heroes & Zeroes Electrojuice Major Parkinson I Was A Teenage Satan Worshipper The Micropops Eva & The Heartmaker Manatee Racket Beta Satan El Caco Jedi Mind Tricks Queens Of The Stone Age Phoenix CC Cowboys Øystein Sunde Annie Bobby McFerrin Superfamily Loney, Dear Amadou & Miriam Paperboys Devastations Timbuktu Bo Kaspers Orkester Slagsmålsklubben Blonde Redhead Calexico The Slits Ingrid Olava Volbeat N*E*R*D The Organ Madrugada The Gossip Christel Alsos Postgirobygget Morten Abel Bare Egil Band Cranes The Ark Jens Lekman Of Montreal deLillos Snow Patrol DeVotchKa Foo Fighters Kaizers Orchestra Sondre Lerche The Thermals Kings Of Convenience Devin The Dude Kent BigBang Thomas Dybdahl Sigur Rós Klovner I Kamp FINAL The Dirtydogs Endret 3. februar 2010 av thesinner Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Bobby McFerrin Jeg tipper det var mildt skrevet dritfett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå