Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Har ett problem med min HTC TyTn 2. Hjelp meg.

kalleve

Anbefalte innlegg

Jeg har ett problem med min htc tytn 2. Jeg har nettopp fått meg ett nytt batteri til den. Fikk beskjed hos di jeg bestilte batteriet hos at jeg skulle la batteriet bli fritt for strøm også la det stå på lading i 12 timer etterpå, men når jeg skulle slå på telefonen etter at det hadde stått på lading i ca. 11 timer, så fikk jeg den ikke på. Den er helt død. Og når jeg setter laderen i telefonen igjen nå, blir det bare rødt lys.(Skal jo være oransje når den lader). Noen som har forslag til hva som kan være feil med telefonen da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Første gangs lading av batteriet skal normalt ikke kreve at du tømmer batteriet først, det hørtes snålt ut. Vanligvis skal man sette batteriet i og så lade det i 12-16 timer.

Fungerer det gamle batteriet?

Nei det var også kaputt, så jeg sendte det inn til dem jeg hadde bestilt det hos også sendte di meg ett nytt ett. Er det noen der som kanskje har opplevd det samme, men fått til å få ordnet det slik at det gikk an å bruke ett batteri hele tiden og bruke det som man gjør ellers i andre vanlige telefoner.

Lenke til kommentar
Du kan måle spenningen på batteriet. Er den på 3.7V (om jeg husker riktig, det står vel på), så er det OK og antakeligvis telefonen det er noe iveien med.

Ok. Hvis batteriet er i orden, har du noe forslag til hva det kan være som er galt da? Fordi at den ladet helt fint når jeg satte den på lading. Da var det oransjt lys, mens når jeg skulle se på telefonen når jeg stod opp etter at den hadde stått på lading i ca. 11 timer så var det rødt lys.

Lenke til kommentar
Fikk du et grønt lys først?

(Det signaliserer at ladingen er ferdig...)

Hvis batteriet er i orden, er det ingenting du kan gjøre. Da må den på service.

Nei. Det var rødt lys når jeg stod opp. Men har ikke peiling på hva det kan være som kan være feil med den. Hvis dere kommer på noe mer så er jeg takknemmlig hvis dere skriver det til meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...