abene Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Med programmet Driver Easy kan du skanne datamaskinen, og finne nye drivere for Windows. Les mer Lenke til kommentar
Kasju nøtt Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Dette funker selvom Windows Update ikke funker på PC`n din? OG det koster ikke penger? -Håkon Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Norton Internet Security fjernet den umiddelbart! HIGH RISK! Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Fungerer dette programmet i praksis er det gull verdt! Men er usikker, de fleste av disse programmene som jeg har funnet koster penger, merkelig nok står det ikke noe om dette i artikkelen, svakt synes jeg. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har prøvd lignende programmer før, og har dårlige erfaringer. Det beste er nok fortsatt å gjøre det manuelt selv. Jeg endte opp med å få feil drivere til lydkort bl.a, og utdaterte drivere til skjermkort etc... Det beste hadde vært om MS la opp et tettere samarbeid med driverutviklere, på en måte så driverne ble kontrollert nøye og ble installert gjennom WU. Men det er nok et for omfattende prosjekt til at vi noen gang ser det komplett, selv om vi alltids kan forvente forbedringer.... Lenke til kommentar
sword Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har brukt DriverGenious Professional Edition til nå. Er det noen som har erfaring med den og kan si hvordan Driver Easy er i forhold? Jeg har testet DriverGenious litt ved å bruke den for å søke etter oppdateringer og sjekke produsentens hjemmeside etterpå for å dobbelsjekke om den fant riktig og nyeste driver. Har enda ikke funnet feil og er sålangt veldig fornøyd Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Programmet kræsjer på min win7. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har brukt DriverGenious Professional Edition til nå. Er det noen som har erfaring med den og kan si hvordan Driver Easy er i forhold? Jeg har testet DriverGenious litt ved å bruke den for å søke etter oppdateringer og sjekke produsentens hjemmeside etterpå for å dobbelsjekke om den fant riktig og nyeste driver. Har enda ikke funnet feil og er sålangt veldig fornøyd Koster DriverGenious penger? Men savner virkelig et verktøy for driver oppdateringer. Spesielt ved ny-installasjon. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Fra artikkelen: .. du kan eventuelt bruke systemgjenoppretting, dersom noen av driverne ikke virker som de skal. I et slikt tilfelle er det bedre - dersom man kan - å bruke funksjonen 'Roll Back Driver' (som man kommer til gjennom Device Manager). Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er ikke dette godt og vel implementert i Windows 7? Jeg har ikke installert en eneste driver manuelt. Den fant selv både hovedkort, skjermkort og lydkortdrivere. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er ikke dette godt og vel implementert i Windows 7? Jeg har ikke installert en eneste driver manuelt. Den fant selv både hovedkort, skjermkort og lydkortdrivere. De er nok ikke oppdaterte... Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hm... lastet ned, installerte, men det "tryna" under Windows 7. Ingen spesifikk feilmelding, heller. Muligens ikke 64-bit "ferdig"...? Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 De er nok ikke oppdaterte... Jeg får f. eks. ny ATI skjermkortdriver og nye Realtek ethernetdrivere omtrent hver måned - Win7x64, men merkelig nok ikke Realtek lydkortdrivere, de må oppdateres manuelt. Windows 7 fikser en god del driveroppdateringer, og de som er igjen er såpass lette å oppdatere at jeg ikke har lyst til å betale 30 dollar for et produkt som gjør det automatisk. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg får ikke startet Driver Easy rett etter installasjonen med Windows 7 64-bit. "Driver Easy har sluttet å virke". Hva kan det komme av? Har den ikke støtte for Windows 7 64-bit støtte alikevel? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Slenger meg på "funker ikke på Windows 7 64-bit"-bølgen. Jeg liker helst å installere drivere manuelt, men jeg tenker at det er jo en grei kontroll for å se om man har glemt noen obskure drivere et eller annet sted. Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Krasher umiddelbart her også etter oppstart. Bruker Windows 7 64-bit. Lenke til kommentar
Supermann81 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Her virket det heller ikke, win7 x64. Men har dere andre med problemer norton? Ser over at noen har fått meldin om virus fra norton. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hmm.. Kanskje litt paranoid, men jeg stoler ikke på et program fra et nettsted som skriver engelsk med mange skrivefeil.. Eks: Auto Detec & Download Drivers Finn minst fem feil: Due to very high volume download request, our download server was over loaded, we are migrating the download server to a 5x faster new server, you may expect 404 error during drver download, this error will be fix after we migrated to the new server. The driver detection service will not affect during this migration. Endret 31. januar 2010 av Rascal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå