Gå til innhold

Tattovering på underarmen


Anbefalte innlegg

Jeg ville ventet. Du er 16-17år, jeg ville også ha tattis da, men er glad jeg ikke fikk meg en. Det jeg syntes var kult før synes jeg er rumpe nå. Ikke ment som personlig kritikk mot noen, men for mange år siden syntes jeg det var kult med tribal på underarmen, nå synes jeg det er noe av det mest ukule jeg ser.

 

Helt enig!hadde jeg tatt det jeg hadde lyst på når jeg var 16-17 hadde jeg angra nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei=)

 

Jeg har tenkt på å kansje ta den samme tattoveringen som Jon fra Paradise Hotel Danmark har på skulderen sin på min egen skulder:)

 

Lurte bare på hva dere syntes om denne og om dere hvet ca. hvor mye en slik tatovering ville kostet?

 

Jeg hvet det er ett litt dårlig bilde, men dere ser sånn halveis hvordan den er:)

post-157292-1265921307_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Slutt å kødd. Om du aldri har vært i slåsskamp eller på noen måte har skaffet deg en referanseramme på hva vondt ER, skjønner jeg det, men tatoveringer gjør ikke vondt generelt sett.

Det er bare noe man sier til damer for å høres mandig ut. "Jah, det var vondt søta, men jeg har nesten glemt smerten når jeg ser inn i de himmelblå øynene dine"

 

Har du tatt en tattovering på underarmen selv? Og da 2t ++?

 

Smerte fra en slosskamp er jo en helt annen smerte. Etter min erfaring er "stikke 6 nåler gjentatt gjennom huden" i mange timer værre enn "blåveis" smerte.

Endret av Defo
Lenke til kommentar

Grattis med ett veldig dårlig grunnlag for cover-up!!

 

Jaja, når han er lei den så er det vel bare å ta en 3-4 sessions med hvitt blekk pluss en del sol og så går det ann å få til en cover up.

Endret av Defo
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

er gutt på snart 17 som har tenkt og ta en tattoovering på underarmen der det skal stå:Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will. lurer på hva dere synts om gutter med tattoo på underarmen og hvilken arm burde jeg ha den på? har ingen tattooer fra før av

Lenke til kommentar

Det sitatet var helt jævelig. Stiller i samme klasse som tribals, stjerner og kinategn. Synes tatovering på underarmen kan være ganske kult, men må være noe originalt. Anbefaler deg å vente noen år, personlighet og smak endres mye fra du er 17 og ut i tjueåra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...