jogurten Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg ville ventet. Du er 16-17år, jeg ville også ha tattis da, men er glad jeg ikke fikk meg en. Det jeg syntes var kult før synes jeg er rumpe nå. Ikke ment som personlig kritikk mot noen, men for mange år siden syntes jeg det var kult med tribal på underarmen, nå synes jeg det er noe av det mest ukule jeg ser. Helt enig!hadde jeg tatt det jeg hadde lyst på når jeg var 16-17 hadde jeg angra nå. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 la nå gutten drite seg ut, det blir mer morsomt Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Hei=) Jeg har tenkt på å kansje ta den samme tattoveringen som Jon fra Paradise Hotel Danmark har på skulderen sin på min egen skulder:) Lurte bare på hva dere syntes om denne og om dere hvet ca. hvor mye en slik tatovering ville kostet? Jeg hvet det er ett litt dårlig bilde, men dere ser sånn halveis hvordan den er:) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 nei, ikke ta lik tatovering som en i paradise hotel Lenke til kommentar
geil Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Ihvertfall ikke en så stygg en. Den skriker tatovering for tatoverings skyld. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Ingenting skriker "harry" som tribal gjør! Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Ingenting skriker "harry" som tribal gjør! Enig!ikke ta tribal! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg så en tribal gjort med prikketeknikk med skygger til så den "svevde" over huden samtidig som den fulgte musklene. Dvs jeg har sett ÉN(1!) fin tribal. Gå for noe annet. Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Noen som har ca oversikt av priser ? Min tatto skal være fra litt ovenfor pulsen, til der albue leddet starter - på innsiden altså. Håper dere forsto den dårlige forklaringen. Noen som vet ca pris? Hadde vært ålreit å vite hva man ca må betale. Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Ingen som vet ? Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 En kompiss av meg tok en stjerne bakpå leggen og han betalte 1000 kr tror jeg:)) Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 det kommer helt ann på fra tattovør til tattovør.noen har times priser, og da ligger de på rundt 1000 kr timen. Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Da var tattooen i boks. http://bildr.no/view/685772 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Så fantastisk harry. 8 Lenke til kommentar
Defo Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Slutt å kødd. Om du aldri har vært i slåsskamp eller på noen måte har skaffet deg en referanseramme på hva vondt ER, skjønner jeg det, men tatoveringer gjør ikke vondt generelt sett. Det er bare noe man sier til damer for å høres mandig ut. "Jah, det var vondt søta, men jeg har nesten glemt smerten når jeg ser inn i de himmelblå øynene dine" Har du tatt en tattovering på underarmen selv? Og da 2t ++? Smerte fra en slosskamp er jo en helt annen smerte. Etter min erfaring er "stikke 6 nåler gjentatt gjennom huden" i mange timer værre enn "blåveis" smerte. Endret 16. juli 2010 av Defo Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 Da var tattooen i boks. http://bildr.no/view/685772 Grattis med ett veldig dårlig grunnlag for cover-up!! Lenke til kommentar
Defo Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Grattis med ett veldig dårlig grunnlag for cover-up!! Jaja, når han er lei den så er det vel bare å ta en 3-4 sessions med hvitt blekk pluss en del sol og så går det ann å få til en cover up. Endret 18. juli 2010 av Defo Lenke til kommentar
Brusboks123 Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 er gutt på snart 17 som har tenkt og ta en tattoovering på underarmen der det skal stå:Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will. lurer på hva dere synts om gutter med tattoo på underarmen og hvilken arm burde jeg ha den på? har ingen tattooer fra før av Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 Det sitatet var helt jævelig. Stiller i samme klasse som tribals, stjerner og kinategn. Synes tatovering på underarmen kan være ganske kult, men må være noe originalt. Anbefaler deg å vente noen år, personlighet og smak endres mye fra du er 17 og ut i tjueåra. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 11. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 Generelt, om du må spørre hva slags tattoo du skal ha og hvor du skal ha den, så er det beste du kan gjøre inntil videre enkelt. Vent. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå