rogerthat Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har fått meg Philips 42PFL7674H og er veldig fornøyd når jeg ser på HD-kanaler.Det som får meg til å undres er at enkelte kanaler uten HD blir mye dårligere enn andre kanaler.Eurosport 2 sender fra bundesliga og der ser jeg at når kameraet beveger seg så blir det dårlig bilde . Da ser jeg at det blir tåkete bilde av gressmatta.Veldig ufokusert gjengivelse der når det er bevegelse mens på canal + sport er det bedre. Og når jeg kan bruke canal sport HD så er det nærmest perfekt.Jeg bruker HDMI-kabel og har GET HD dekoder.Er det noen andre som opplever det samme på eurosport 2 og på fotballkamper? Er det forresten noen som har samme type tv og har tips om innstillinger? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Tipper at Eurosport 2 bruker et veldig komprimert signal, det går utover kvaliteten på bildet, men det er i så fall ikke TVen din sin feil. Lenke til kommentar
rogerthat Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Takker for svar.Det får meg litt mindre bekymret på kjøpet av denne tv'en. Er ihvertfall ingen andre her som har den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå